انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری
انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری

انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری

انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری

دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش بسیار مهیج به شمار می آید، به طور خاص در رشته کوهستان و پرش از موانع این امر بسیار قابل رویت است و هیجان و استرس را به همگان منتقل می کند. خیلی از دوچرخه سواران دوست دارند در هنگام رکاب زدن از محیط اطراف خود فیلم بگیرند و لحظات خوش زندگی خود را در قالب عکس و ویدئو ذخیره کنند. حال برای ثبت این لحضات پر تنش باید چه کرد؟ قطعا دوچرخه سوار نمی تواند با یک دست اقدام به کنترل کند و با دست دیگر شروع به فیلم برداری! شرکت تاپیک با تولید پک کامل بست دوربین، این مشکل را هم برای دوچرخه سواران و هم علاقه مندان به دیدن لحظه های مهیج دوچرخه سواری حل کرد. برند تاپیک از سال 1991 با ایده و طراحی جالب و منحصر به فرد خود یکی از پیشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه به شمار می رود. اين برند تایوانی به دليل توليد محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زياد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است.

پک کامل بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری برند تاپیک شامل سه بخش جداگانه برای ثبت تصاویر و گرفتن فیلم است که روی فرمان، زیر زین و بر روی کلاه دوچرخه سوار می توان نصب کرد. 

1- بست نصب شده روی فرمان که می تواند از مدل دوربین های زیر باشد و نمونه آن را در عکس بالا مشاهده می کنید.

GoPro® / Shimano® Sport Camera / Garmin VIRB® X / XE & Sony® Action Cam

2- با نصب دوربین روی کلاه دوچرخه سواری می توان بیشترین حس را نسبت به دید دوچرخه سوار منتقل کرد به طوری که انگار خود شخص بر روی دوچرخه، سوار است.

3- بست دوربین زیر زین دوچرخه که قابلیت ثبت تصاویر پشت دوچرخه سوار را داراست که حتی خود نیز قادر به دیدن آن ها نیست و می تواند با ضبط فیلم، بعد از دوچرخه سواری به آن مراجعه کند .
تمامی بست ها قابلیت چرخش و ضبط تصاویر در زوایای مختلف را داراست و تحمل وزن را تا 200 گرم دارد. همچنین جنس این بست ها از پلیمر درجه 1 مهندسی شده می باشد.
 

نظرات

ارسال نظر