باربند ماشین مناسب حمل دوچرخه
باربند ماشین مناسب حمل دوچرخه

باربند ماشین مناسب حمل دوچرخه

باربند ماشین مناسب حمل دوچرخه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوچرخه سواری برایتان به یک عادت تبدیل شده است و نیاز دارید که همیشه و همه جا دوچرخه تان را همراه با خود داشته باشید، نیاز است تا از یک باربند دوچرخه استفاده نمایید. شاید این برای شما مقدور نباشد که تمام مسیری را که قرار است به آنجا بروید و دوچرخه سواری کنید را با دوچرخه بروید، حال ممکن است این مسیر به قدری طولانی باشد که موجب خستگی تان شود و یا امکان دوچرخه سواری در آنجا وجود نداشته باشد.


فرقی نمیکند که چه مقدار مسافت نیاز به طی کردن دارید به هر حال قرار دادن دوچرخه بر روی صندلی یا در صندوق خودرو عمل اشتباهی است و این کار میتواند باعث آسیب به دوچرخه یا خودروی شما شود.

حمل دوچرخه به کمک باربند یک راه کار هوشمندانه است که نه تنها از نظر هزینه ای به صرفه است بلکه هیچ آسیبی به بدنه ماشین وارد نمیکند و فضای اضافی اشغال نخواهد کرد.


برای خرید انواع باربند ها در ابتدا لازم است با انواع باربند های حمل دوچرخه آشنا شوید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین باربند را متناسب با شرایط و نحوه کاربری تان انتخاب نمایید.


باربندهای دوچرخه توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند که برای انواع ماشین قابل استفاده می باشند .

منابو یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای اروپایی در تولید تجهیزات جانبی اتومبیل برای حمل دوچرخه و اسکی و بار سفر و متعلقات جانبی آن در ایتالیا می باشد .

شرکت ساریس نیز ازجمله شرکت‌های بزرگ و مطرح در این زمینه است که از سال 1989 فعالیت خود را در آمریکا شروع کرده است. از ویژگیهای این باربندها نصب آسان و بی دردسر آنهاست.

کمپانی ساریس با تولید باربند برای حمل 4 دوچرخه برای انواع اتومبیل انقلابی در این صنعت به وجود آورده است.


باربند های دوچرخه در دو نوع باربند سقفی دوچرخه و باربند صندوقی دوچرخه می باشد.


باربند سقفی دوچرخه یا باربند ایستاده : که شامل پایه باربند و میله هایی معمولا از جنس آلومینیوم است که روی سقف خودرو بسته می شود.

جعبه باربند سقفی نیز برای حمل وسایل مسافرت و تجهیزات ورزشی و ... طراحی شده که به دلیل داشتن درب و قفل، لوازم سفر را از نظر سرقت، خیس شدن یا افتادن در جاده محافظت می کند.

باربند صندوقی یا باربند عقب ماشین نیز به صندوق عقب ماشین متصل می شود و توانایی حمل دوچرخه را دارد.

نظرات

ارسال نظر