با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.
با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.

با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.

با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.

دوچرخه سواری یکی از معروف ترین ورزش ها برای کودکان است و عامل مهمی برای بهبود تعادل، آمادگی جسمی و هماهنگی کودکان محسوب می شود. با توجه به سن، برای دوچرخه سواری عوامل جسمانی مختلفی دخیل هستند که اولین و مهم ترین آنها حفظ تعادل است؛ یعنی هر چقدر تعداد چرخ های دوچرخه بیشتر باشد، مشخصا کودک تعادل بهتری خواهد داشت. امروزه فناوری بکار رفته در کلاه های دوچرخه سواری باعث شده که این کلاه ها پیشرفت بسیاری نسبت به گذشته داشته باشند. حادثه های پی در پی و ناگوار برای دوچرخه سواران باعث شده کلاه دوچرخه سواری از اهمیت بالایی برخوردار باشد، از این رو انتخاب کلاه مناسب بسیار حائز اهمیت است.

همچنین استفاده از کلاه ایمنی می تواند ٨۵ درصد از صدمه ھای وارد شده به سر را کاھش دھد. این کلاه ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و مدل های عرضه شده به مراتب دارای استایل مناسب، تهویه بسیار عالی و در اغلب موارد دارای وزن پایین می باشند. کلاه های دوچرخه سواری یک حلقه دور سر و بند قابل تنظیم دارند. برای تنظیم کلاه، قبل از قرار دادن آن روی سرتان، ابتدا حلقه دور سر را کاملا باز نمایید..

 در استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه سواری برای کودکان بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

1- رنگ‌های روشن را انتخاب کنید که برای راننده‌ها و دوچرخه‌سواران دیگر قابل مشاهده باشد و همینطور مشوق کودک شما در جهت استفاده از کلاه ایمنی حین دوچرخه سواری باشد.

2- در ابتدا پیچ تنظیم پشت کلاه یا لغزنده پشت کلاه را باز کنید و کلاه را روی سرشان قرار دهید.

3- فاصله جلویی کلاه را چک نمایید، می بایست لبه کلاه با ابروی کودک شما حدود دو بند انگشت فاصله داشته باشد.

4- فاصله لبه های کلاه را چک نمایید که کلاه بصورت کج و ناهماهنگ روی سر قرار نگرفته باشد.

5- دختربچه ها می توانند برای قرار گیری بهتر کلاه بر روی سرشان، موی خود را همانند شکل پایین ببندند و از فاصله بین پیچ تنظیم پشت سر و پشت کلاه به بیرون هدایت کنند. اگر این فاصله در کلاه وجود نداشت مو را در پایین پیچ تنظیم قرار دهید.. 

6- بند زیر چانه را در زیر هر دو گوش تنظیم کنید تا به حالت ایمن و راحت دست پیدا کند. در نهایت، در حالی که بند زیر چانه را سفت کرده اید، از کودکتان بخواهید دهانش را باز کند. اگر کلاه قسمت جلوی سرش را کمی فشار نمی دهد، باز هم بند زیر چانه را سفت کنید و مجدداً بخواهید امتحان کند. دقت کنید با سفت کردن بیش از حد بند، او را در شرایط ناراحتی قرار ندهید.

7- بند هفتی شکل را چک نمایید که روی گوش قرار نگرفته باشد.

8- پیچ تنظیم پشت کلاه را کامل ببندید که روی سرشان کاملا محکم شود.

کلاه دوچرخه سواری برند Bellelli، از بهترین کلاه های دوچرخه سواری کودکان است که در طرح ها و رنگ های متنوع و مناسب با هر سلیقه ای با بهترین کیفیت، در ایجاد ایمنی حین دوچرخه سواری برای کودک شما بسیار کاربردی خواهد بود. این کلاه ها دارای سوراخ هایی جهت تهویه مناسب و پوسته محافظ ساخته شده از پلی استر می باشد. همچنین به راحتی باز و بسته می شود و دارای قابلیت تنظیم سایز برای سن های مختلف است.

نظرات

ارسال نظر