انواع لوازم جانبی دوچرخه

انواع لوازم جانبی دوچرخه

لوازم جانبی دوچرخه شامل مواردی می‌ شود که در هنگام خرید دوچرخه همراه دوچرخه نیست. هر دوچرخه مانند هر وسیله نقلیه دیگری به لوازم جانبی نیاز دارد. برخی از لوازم جانبی دوچرخه ایمنی و برخی دیگر راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می ‌آورند، به همین دلیل اکثر لوازم جانبی مربوطه را هر شخصی بنا به استفاده و سلیقه‌ خود تهیه می‌ کند.

تجهیز دوچرخه با کمترین هزینه

 تجهیز دوچرخه با کمترین هزینه

با توجه به شروع فصل گرما و آغاز فصل دوچرخه سواری، بیشتر مردم به فکر تهیه دوچرخه ی مناسب برای خود هستند البته با توجه به هزینه های بالا و قیمت بالای لوازم دوچرخه تعداد اندکی می توانند با تجهیزات کامل دوچرخه سواری انجام دهند .

خرید گوشواره و فریم دوچرخه

خرید گوشواره و فریم دوچرخه

فریم دوچرخه، قطعه ی اصلی یک دوچرخه است که چرخ ها، طبق قامه، لوله زین و زین، دوشاخ به آن متصل می باشد . فریم دوچرخه معمولا به شکل دو مثلث به هم چسبیده طراحی شده است .

خرید ساعت هوشمند دوچرخه

خرید ساعت هوشمند دوچرخه

امروزه انجام فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری و یا ورزش های هوازی  بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو، وجود یک ساعت ورزشی که بتواند کلیه فعالیت های بدنی تان را کنترل کند، بسیار کمک کننده خواهد بود.

خرید فریم و دوشاخ دوچرخه

خرید فریم و دوشاخ دوچرخه

خرید هوشمندانه یک کالا زمانی صورت می گیرد که قبل از خرید راجع به آن کالا تحقیق شده باشد . خرید دوچرخه و خرید لوازم دوچرخه نیز از این قضیه مستثنی نیست. بعد از انتخاب دوچرخه انتخاب بدنه دوچرخه جزو مهمترین انتخاب ها می باشد .

خرید عینک دوچرخه سواری

خرید عینک دوچرخه سواری

عینک های دوچرخه سواری برخلاف عینک های معمولی دچار مُد و تغییر نمی شوند و هدف اصلی آنها محافظت چشم است، اما این محافظت فقط به نور خورشید محدود نمی شود، بلکه از ورود گرد و خاک به چشم نیز جلوگیری می کند . عینک دوچرخه صرفاً مخصوص فصل تابستان نمی باشد بلکه می توانید از عینک در فصل زمستان و پاییز و در شرایط آب و هوایی بارانی برفی و طوفانی نیز استفاده کنید . برخی از مدل ها با چندین لنز برای شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده اند .  

تجهیز دوچرخه با لوازم دوچرخه تاپیک

تجهیز دوچرخه با لوازم دوچرخه تاپیک

برند تایوانی تاپیک به دلیل تولید محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زیاد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است.شما بعد از خرید دوچرخه که مهمترین کار می باشد باید به انتخاب لوازمی بپردازید که دوچرخه ی خود را با آن تجهیز کنید و از دوچرخه سواری لذت ببرید .

دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده

دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده

فوجی یکی ازقدیمی ترین و با تجربه ترین برندهای ژاپنی دوچرخه درتولید محصولات دوچرخه سواری می باشد که در سال 1899 تاسیس شده است.  این برند معتبر برای اثبات ادعای خود تاکنون دوچرخه های بی نظیر و خلاقانه ای در انواع رشته ها تولید کرده است. چندین سال بعد آنقدر پیشرفت محصولات این برند زیاد بود که نه تنها توانست برنده مسابقات آسیایی شود، بلکه چندین سال در خرید دوچرخه، در دید خریداران بهترین برند جهان بود.

دوچرخه سواری خانوادگی

دوچرخه سواری خانوادگی

شاید برای برخی از افراد دوچرخه سواری یک ورزش برای تناسب اندام و لاغری باشد، برای برخی از افراد نیز جنبه مسابقه ای دارد و به قهرمانی فکر میکنند! اما باید دید خانواده ها در خصوص دوچرخه سواری چه فکری میکنند!؟

تجهیزات لازم برای دوچرخه سواری

تجهیزات لازم برای دوچرخه سواری

دوچرخه نوعی وسیله نقلیه محسوب می شود پس دوچرخه سواران باید از یک سری قوانین برای بالا بردن درصد ایمنی خود و دیگران پیروی کنند. استفاده از تجهیزات مناسب برای دوچرخه سواری نیز جزو همان قوانین است. از جمله ی این تجهیزات شامل موارد زیر می باشد : 

خرید باربند دوچرخه برای ماشین

خرید باربند دوچرخه برای ماشین

حمل دوچرخه با خودرو یکی از مهمترین نیازهای یک دوچرخه سوار است. یکی از دغدغه‌های بیشتر دوچرخه‌سواران یافتن محلی مناسب برای دوچرخه‌سواری است . این مکان‌ها ممکن است در نزدیکی شما نبوده و مجبور شوید دوچرخه  خود را به آنجا منتقل کنید،

خرید دوچرخه بچه گانه فوجی

خرید دوچرخه بچه گانه فوجی

دوچرخه سواری یکی از مورد علاقه ترین تفریحات برای کودکان می باشد، مزیت‌های زیادی برای دوچرخه سواری کودک در این سنین وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت ماهیچه‌ها، افزایش تمرکز و ورزش کم‌خطر اشاره کرد. 

خرید لباس دوچرخه سواری بهاره

خرید لباس دوچرخه سواری بهاره

دوچرخه سواری هم مانند دیگر رشته های ورزشی لباس مخصوص به خود را دارد و بهتر است برای راحتی و همچنین لذت بردن از دوچرخه سواری از لباس مخصوص این رشته ورزشی استفاده کنید.

خرید لوازم فابریک دوچرخه

خرید لوازم فابریک دوچرخه

برند فابریک برنده جوایز مختلف در صنعت دوچرخه سواری است. جستجو برای تکنولوژی و نوآوری های جدید برای تولید محصولات ساده و دارای طراحی خوب که کاملا متناسب با بدن و بر اساس تجربه کاربر است از خصوصیات بارز برند فابریک است.

فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی

فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی

سایت کافه ورزش هر ساله با شروع سال جدید و به مناسبت نوروز تخفیفاتی را روی محصولات پرطرفدار خود اعمال می کند، امسال نیز دوچرخه سواران و ورزشکاران می توانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف از سایت کافه ورزش خریداری نمایید. 

خرید لوازم دوچرخه اسپشیالایزد

خرید لوازم دوچرخه اسپشیالایزد

برند آمریکایی اسپشیالایزد در عرصه دوچرخه سواری طرفداران زیادی دارد . تولید تخصصی دوچرخه و لوازم دوچرخه با کیفیت بالا تخصص اسپشیالایزد است. در زمینه تولید لوازم جانبی و لباس دوچرخه نیز یکی از پیشتازان این صنعت است و تمامی لوازم مورد نیاز یک دوچرخه سوار حرفه ای و آماتور را با کیفیت بسیار بالا و تحت یک نام به جامعه دوچرخه سواری ارائه نموده است.

خرید لوازم دوچرخه فوجی

خرید لوازم دوچرخه فوجی

لذت دوچرخه سواری به واسطه استفاده از لوازم جانبی دوچرخه سواری بسیار بیشتر خواهد بود . امروزه برند های مختلفی این لوازم دوچرخه سواری را تولید می کنند . که یکی از شناخته ترین برندها، برند فوجی می باشد . 

خرید فریم دوچرخه

خرید فریم دوچرخه

فریم دوچرخه یا بدنه دوچرخه، قطعه ی اصلی یک دوچرخه است که چرخ ها، طبق قامه دوچرخه، لوله زین دوچرخه و زین دوچرخه و همچنین دوشاخ دوچرخه به آن متصل می باشد .

لوازم دوچرخه اورجینال و دوچرخه سواری ایمن

لوازم دوچرخه اورجینال و دوچرخه سواری ایمن

دوچرخه سواری علاوه بر اینکه ورزش می باشد، یک سرگرمی لذت بخش نیز می باشد که برای شادابی و سلامتی افراد نیز  بسیار موثر است، البته که دوچرخه سواری نیز مانند هر ورزش یا فعالیتی خطرات خاص خود را دارد و به این علت  نیاز به لوازم و تجهیزات دوچرخه سواری دارد . 

خرید دوچرخه شارژی

خرید دوچرخه شارژی

خرید و استفاده از وسایل نقلیه پاک، یکی از راه کارهایی است که می‌تواند زندگی ما انسان‌ها را به سمت سالم شدن هدایت کند . بنابراین وسایل نقلیه امروزی در جهتی رو به پیشرفت هستند که با محیط زیست سازگارتر باشند.

خرید قطعات جانبی دوچرخه

خرید قطعات جانبی دوچرخه

همواره دوچرخه سوارها برای استفاده از دوچرخه نیازمند بکارگیری یک سری از لوازم جانبی دوچرخه می باشند که این لوازم جانبی به ما در دوچرخه سواری هدفمند و ایمن بسیار کمک خواهند نمود و لذت دوچرخه سواری به واسطه استفاده از لوازم جانبی دوچرخه سواری بسیار بیشتر خواهد بود . لوازم جانبی دوچرخه شامل چراغ دوچرخه، کلاه ایمنی دوچرخه، دستکش دوچرخه سواری، لباس دوچرخه سواری، کیف دوچرخه، نگهدارنده تلفن همراه، قفل دوچرخه، گلگیر دوچرخه و در برخی شرایط شما ممکن است قطعات دوچرخه مثل زین دوچرخه و یا گریپ دوچرخه را نیز تغییر دهید . 

مزایای استفاده از نگهدارنده موبایل

مزایای استفاده از نگهدارنده موبایل

هرچند استفاده از موبایل برای ارسال پیام یا برقراری تماس هنگام رانندگی و دوچرخه سواری کار اشتباهی می باشد اما گاهی افراد در صورتی که مجبور باشند در هنگام دوچرخه سواری و یا رانندگی از موبایل خود استفاده می‌کنند. بنابراین برای اصلاح این وضعیت یا حفظ امنیت دوچرخه سواران از خطر تصادفات ناشی از تلفن‌های همراه، نوآوری نگهدارنده موبایل برای دوچرخه ها و خودرو ها پدید آمد.

خرید قطعات فنی دوچرخه

خرید قطعات فنی دوچرخه

دوچرخه از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هرکدام از قطعات نام و اصطلاح خاص خود را دارند، برخی از قطعات جزو لوازم اصلی دوچرخه بوده و برای خرید آن باید دقت لازم را داشته باشید.

فروش ویژه شب یلدا

فروش ویژه شب یلدا

شب یلدا یکی از سنت های دیرینه ما می باشد و شبی متفاوت از سایر شب ها می باشد. در این شب شور و شوق دیگری در میان مردم وجود دارد. بسیاری از کسب و کارها از این فرصت ویژه شب یلدا استفاده می کنند و محصولات و خدمات خود را با تخفیف یلدایی ارائه می دهند.

خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه

خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه

شما برای بهبود تجربه ی دوچرخه سواری خود نیاز به لوازم جانبی ای دارید که استفاده از برخی از آنها برای سواری ایمن و راحت لازم و ضروری است. دوچرخه سواری مانند هر فعالیت بدنی دیگری می تواند خطراتی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، ضروری است که به تجهیزات ایمنی دوچرخه مجهز باشید.

تعویض لوازم مصرفی دوچرخه

تعویض لوازم مصرفی دوچرخه

دوچرخه از جمله لوازم مدرنی می باشد که شما می توانید تمام اجزاء آن را تعمیر یا تعویض کنید . شما برای این کار ابتدا باید تمام لوازم دوچرخه را بشناسید، تعویض لوازم دوچرخه باید دلایل خود را داشته باشد، حال باید دید دوچرخه ی موجود نیاز به چه تغییراتی برای استفاده دارد. ممکن است با تعمیر و یا تعویض برخی از کالاهای دوچرخه بتوان آن را به روز رسانی و قابل استفاده کرد. 

خرید باربند دوچرخه

خرید باربند دوچرخه

برای حمل دوچرخه با ماشین شما نیاز به یک باربند دوچرخه  قابل اطمینان دارید تا اولاً به ماشین و خودرو شما آسیبی وارد نشود و ثانیاً دوچرخه در سلامت کامل حمل شود . باربند حمل دوچرخه اصولاً یا به صورت باربند عقب ماشین (صندوقی) که در قسمت عقب ماشین نصب می شوند و یا باربند سقفی ارایه میشوند .

دوچرخه برقی بهتر است یا دوچرخه معمولی؟

دوچرخه برقی بهتر است یا دوچرخه معمولی؟

 امروزه با پیشرفت دوچرخه های برقی، طراحی این دوچرخه ها به گونه ای شده که هم سبک تر شده و هم تجهیزات آن جای کمتری را اشغال میکند . در نگاه اول دوچرخه های برقی تفاوتی با دوچرخه های معمولی ندارد چون دوچرخه برقی هم مانند دوچرخه معمولی دارای دو رکاب، چرخ دوچرخه، فرمان دوچرخه و جایگاهی برای نشستن یا همان زین دوچرخه دارد.

تجهیز فروشگاه دوچرخه

تجهیز فروشگاه دوچرخه

در حال حاضر دوچرخه ها جایگزین مناسبی برای خودروهای شخصی شده اند، با توجه به مزیت های دوچرخه سواری و ورزش کردن و همچنین رو آوردن افراد به ورزش، فروشگاه ورزشی بیشتر از قبل دیده می شود .

لوازم دوچرخه مورد نیاز برای دوچرخه سواری در هوای بارانی

لوازم دوچرخه مورد نیاز برای دوچرخه سواری در هوای بارانی

دوچرخه سواری در هوای بارانی با در نظرگرفتن ایمنی می تواند دارای فوایدی نیز برای دوچرخه سواران باشد . یکی از این فواید، به دست آوردن مهارت تعادل بهتر دوچرخه است، با این کار شما یاد می گیرید در هر شرایطی رکاب بزنید . با دوچرخه سواری در هوای بارانی سازگاری با انواع محیط ها و شرایط آب وهوایی، افزایش اعتماد به نفس و همچنین تمرکز بیشتر در شما افزایش پیدا می کند.

معرفی ابزار تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

معرفی ابزار تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید امروزه ما در عصر اینترنت زندگی میکنیم و تمام خرید و فروش ها بیشتر به صورت آنلاین انجام می شود، برای هر کالایی شما باید تولید محتوا کنید و اطلاعات آن کالا را به صورت تصویری یا ویدئویی ثبت کنید ، این بدان معنا که اگر از تولید محتوای آنلاین به خصوص محتوای تصویری صرف نظر کنیم، بدون شک مخاطبان خود را از دست خواهیم داد.

خرید قطعات دوچرخه

خرید قطعات دوچرخه

قطعات دوچرخه نیز ممکن است بعد از استفاده ی طولانی و یا ایجاد مشکل نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد . شما باید قسمت های گوناگون دوچرخه را طی فواصل زمانی گوناگون چک کرده و اگر قطعه ای نیاز به تعمیر یا تعویض داشت زودتر اقدام کنید که حین دوچرخه سواری به مشکل برنخورید. غالباً برای تعویض و یا تعمیر قطعات و لوازم دوچرخه بهتر است ابتدا اجزای اصلی و جانبی را بشناسید. 

خرید لوازم دوچرخه برقی

خرید لوازم دوچرخه برقی

دوچرخه برقی، دارای تمامی قطعات یک دوچرخه استاندارد مثل تنه دوچرخه، دوشاخ، دنده، کمک فنر دوچرخه و… می باشد . دوچرخه برقی در کل شامل یک دوچرخه عادی به علاوه لوازم زیر است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید .

تعویض قطعات فنی دوچرخه

تعویض قطعات فنی دوچرخه

نکته ای که همه ی دوچرخه سواران باید بدانند این است که قبل از سوار شدن از سالم بودن قطعات مطمئن شده و تنظیمات اولیه قطعات دوچرخه را انجام دهند . ممکن است حین دوچرخه سواری مشکلی برای قطعات بوجود آمده باشد که دوچرخه سوار متوجه این موضوع نشده باشد و با تنظیم به موقع و حل مشکل از بروز حوادث جلوگیری شود.

برای دوچرخه سواری زین باریک مناسب تر است یا زین پهن؟

برای دوچرخه سواری زین باریک مناسب تر است یا زین پهن؟

هر چه استفاده دوچرخه سوار از دوچرخه بیشتر باشد، اهمیت زین بیشتر می شود و برای افرادی که از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه یا مسابقه استفاده می کنند این مسأله بسیار مهم است، خصوصاً اگر قصد استفاده طولانی مدت را داشته باشند توجه به نوع و جنس زین دوچرخه بسیار مهم است.

پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری

پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری

پاییز یکی از زیباترین فصل هاست و دوچرخه سواری در این فصل لذت های خودش را دارد، چرا که با دوچرخه سواری در خیابان ها و پیست های مختلف می توانید تغییر فصل را از نزدیک لمس کنید و از هوای پاییزی لذت ببرید.

خرید انواع لوازم ورزشی

خرید انواع لوازم ورزشی

انسان امروزی از تاثیر ورزش کردن بر بدن کاملاً آگاه است، شما نیز اگر جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید در کنار تمام روزمرگی ها و درگیری های روزانه خود، ورزش کردن را شروع کنید یا این که پس از یک وقفه طولانی دوباره ورزش کنید و یک حال و هوای خوب به زندگی خود بدهید، اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان برسد این است که لوازم ورزشی مورد نیاز چه چیزهایی هستند؟

خرید لوازم دوچرخه

خرید لوازم دوچرخه

دوچرخه  یک وسیله ی عالی و شگفت انگیز است زیرا که شما می توانید لوازم آن را بشناسید، تعمیر کنید، تعویض کنید، بروزرسانی کنید و یا سفارش سازی کنید. اجزای دوچرخه نیز مثل هر چیز دیگری می‌تواند در اثر استفاده نادرست و یا طولانی مدت مستهلک شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

رکاب زدن با دوچرخه برقی

رکاب زدن با دوچرخه برقی

هدف از طراحی و تولید دوچرخه برقی کمک به دوچرخه سوار و حمل و نقل راحت تر می باشد، همانطور که راندن دوچرخه برای دوچرخه سوار لذت بخش است راندن دوچرخه برقی نیز بسیار جذاب، لذت بخش و نشاط آور است.

خرید دوچرخه کارکرده یا خرید دوچرخه دست دوم

خرید دوچرخه کارکرده یا خرید دوچرخه دست دوم

قبل از خرید هر چیزی نیاز به تحقیق دارید، تا بعداً از خرید خود راضی باشید . خرید دوچرخه ی کار کرده نیز از این موضوع مستثنی نیست. ممکن است شما قصد خرید دوچرخه برای خود را دارید ولی مبلغ زیادی برای هزینه کردن ندارید، در این صورت  می توانید دوچرخه ی کارکرده برای خود در نظر بگیرید .

خرید بهترین زین برای دوچرخه

خرید بهترین زین برای دوچرخه

برای خرید زین دوچرخه باید به این نکته توجه کنید که از چه دوچرخه ای و برای چه رشته ای استفاده می کنید . برای افرادی که از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه یا مسابقه استفاده می کنند این مسأله بسیار مهم است، خصوصاً اگر قصد استفاده طولانی مدت را داشته باشند توجه به نوع و جنس زین دوچرخه بسیار مهم است.

تجهیز دوچرخه و کمپینگ با دوچرخه

تجهیز دوچرخه و کمپینگ با دوچرخه

کمپینگ  در طبیعت و سفر با دوچرخه بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است که به غیر از آمادگی های لازم و قدرت جسمانی نیاز به تجهیز دوچرخه با لوازم مورد نیاز هم می باشد . تجهیز دوچرخه به معنی ایمنی و سهولت بیشتر در دوچرخه سواری می باشد ، وسایلی مثل چراغ دوچرخه، زین دوچرخه، قفل دوچرخه، کیلومتر شمار دوچرخه، گلگیر دوچرخه ، کلاه دوچرخه و ... همگی از جمله لوازمی هستند که هر شخص با توجه به نیاز خود آن ها را تهیه می کند . 

خرید لوازم جانبی دوچرخه

خرید لوازم جانبی دوچرخه

شما برای داشتن یک دوچرخه سواری هدفمند و ایمن نیازمند بکارگیری یکسری لوازم جانبی می باشید ،همچنین لذت دوچرخه سواری به واسطه استفاده از لوازم جانبی دوچرخه سواری بسیار بیشتر خواهد بود. هر یک از لوازم جانبی دوچرخه در جای خود به کمک دوچرخه سوار خواهند آمد تا بتواند از دوچرخه سواری خود آرامش و لذت را هدیه بگیرد و به راحتی در مسیرهای مختلف به دوچرخه سواری بپردازد .

خریددوچرخه برقی

خریددوچرخه برقی

دوچرخه سواری به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که هر روز در رفت و آمد تلف می‌کنید را به زمانی برای ورزش و ارتقاء سلامتی خود تبدیل کنید.

دوچرخه سواری کودکان در تابستان

دوچرخه سواری کودکان در تابستان

با شروع فصل تابستان و به پایان رسیدن سال تحصیلی تب دوچرخه‌سواری دوباره برای بچه‌ها داغ خواهد شد و خانواده ها برای خرید دوچرخه بچه گانه که متناسب با قد فرزندشان باشد به تکاپو می افتند. دوچرخه سواری کودکان نه تنها می تواند اوقات فراغت آنها را در تابستان پر کند، بلکه راهی عالی برای ارتقاء فیزیک و اندامشان نیز به شمار می رود. از جمله فوایدی که دوچرخه سواری برای کودکان به شمار می آورد بالا بردن مصرف اکسیژن بدن و تقویت توانایی بدن و همچنین تقویت عضلات کودکان می باشد . 

خرید لوازم دوچرخه و لوازم ورزشی 

خرید لوازم دوچرخه و لوازم ورزشی 

با توجه به گسترش دوچرخه سواری و جایگزین شدن آن با خودروهای شخصی ، نیاز افراد به لوازم دوچرخه بیشتر شده است . امروزه شرکت های متنوع با برندهای زیادی وجود دارند که لوازم و قطعات دوچرخه را تولید می کنند و با در نظر گرفتن کارایی دوچرخه، قطعات مربوطه را تولید می کنند. از برند های شناخته شده ای که در حال حاضر در بازار موجود می باشد و بین دوچرخه سواران محبوبیت دارد می توان برند تاپیک، کرنک برادرز، مویک و شیمانو اشاره کرد.

خرید به صرفه لوازم دوچرخه

خرید به صرفه لوازم دوچرخه

برای داشتن یک دوچرخه سواری ایمن و مطمعن بهتر است لوازم جانبی دوچرخه را نیز تهیه کنید تا از دوچرخه سواری نهایت لذت را ببرید . لوازم جانبی دوچرخه وسایلی هستند که به منظور ایمنی و همچنین سهولت بیشتر در دوچرخه ‌سواری مورد استفاده قرار می ‌گیرند وسایلی مانند آینه دوچرخه، چراغ دوچرخه، زین دوچرخه، قفل دوچرخه، کیلومتر شمار دوچرخه، گلگیر دوچرخه، کلاه ایمنی دوچرخه و … همگی از جمله لوازمی هستند که هر کس با توجه به نیاز خود آن‌ ها را تهیه می ‌کند.

خرید و تعویض قطعات فنی دوچرخه

خرید و تعویض قطعات فنی دوچرخه

دوچرخه یک ابزار فوق العاده می باشد زیرا که می توان تمام قطعات آن را تعویض و یا به روزرسانی کنید . قسمت های گوناگون دوچرخه نیز مانند سایر وسیله های نقلیه باید همیشه چک شود چون ممکن است به دلیل استفاده ی بیش از حد یا عدم استفاده ی بیش از حد دچار پوسیدگی یا خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند. 

خرید نگهدارنده موبایل

خرید نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل که با نام‌های دیگری مثل هولدر موبایل و استند موبایل هم شناخته می‌شود؛ یکی از ابزار بسیار کاربردی می باشد که به افراد کمک می‌کند تا وسیله هوشمند خود را در زاویه دید مناسب و دلخواه بدون استفاده از دست های خود نگه دارند.از این ابزار بسیار کاربردی می توان در منزل، محیط کار، و هنگام رانندگی در خودرو استفاده کرد .

دوچرخه برقی و لوازم دوچرخه

دوچرخه برقی و لوازم دوچرخه

دوچرخه سوارانی که راحتی بیشتری می خواهند، دوچرخه برقی را به دوچرخه های دیگر ترجیح می دهند. دوچرخه برقی می تواند آن وسیله ای باشد که افراد را دوباره با دوچرخه سواری آشتی دهد. ترکیبی از دوچرخه سواری و موتورسواری که به جای مصرف بنزین از باتری در آن استفاده می‌شود.

تعداد آیتم ها در هر صفحه