دوچرخه بچه گانه فوجی مدل Kit 20

دوچرخه بچه گانه فوجی مدل Kit 20

در حال حاضر دوچرخه های بچه گانه در مدل ها و اشکال گوناگونی در سطح دنیا در حال تولید است، برای کودکان یکی از بزگترین لذت های زندگیشان خرید دوچرخه و رکاب زدن با آن است پس برای حفظ سلامتی کودک والدین باید سعی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع زین دوچرخه

انواع زین دوچرخه

در رشته دوچرخه سواری یکی از مهم ترین اجزا برای هر راکب زین (صندلی) آن است زیرا تمام وزن دوچرخه سوار را به بر روی دوچرخه قرار میدهد و همچنین بر عکس نیرو های وارده از زمین را به بدن راکب انتقال میدهد. هیچ وقت نمیتوان گفت بهترین زین کدام است زیرا به متغییر های زیادی بستگی دارد ،از همه مهم تر به نوع رشته دوچرخه سواری مربوط میشود.

انواع آچار دوچرخه

انواع آچار دوچرخه

ابزار های تعمیری دوچرخه یکی از مهم ترین ارکان دوچرخه می باشد، برخی از ابزار ها به صورت تخصصی برای تعمیر و نگهداری از قطعات کم اصطحلاک دوچرخه میباشد که لازم نیست دوچرخه سوار آن را به همراه داشته باشدو باید در تعمیر گاه های معتبر دوچرخه اقدام به تعمیر آن کرد.

انواع عینک ورزشی

انواع عینک ورزشی

در اکثر ورزش‌ها، بینایی تاثیر مستقیم روی عملکرد فرد دارد. بنابراین برای برتری در مسابقات، باید مطمئن شوید که بینایی در بالاترین راندمان ممکن قرار دارد. یک عینک ورزشی مناسب می‌تواند جلوه نور را کاهش و کنتراست را افزایش دهد. بنابراین بینایی شما را بهتر و عکس‌العمل شما را سریع‌تر خواهد کرد.

انواع لباس ورزشی و لباس دوچرخه سواری

انواع لباس ورزشی و لباس دوچرخه سواری

اکثر فعالیت‌های ورزشی برای بهتر ارائه شدن و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی لباس مخصوص خود را دارند. هر ورزش با توجه به نوع و ویژگی های خود، در کمترین حالت دارای کفش و لباس مخصوص به خود است دوچرخه سواری هم مثل هر کار دیگری لباس و کفش مخصوص خودش را دارد. از آنجا که دوچرخه‌سواری از یک سواری معمولی و گشت در شهر تا شرکت در مسابقات حرفه‌ای را شامل می‌شود؛ طیف وسیعی از لباس‌های تخصصی را در بر می‌گیرد.

انواع دوچرخه شهری

انواع دوچرخه شهری

با توجه به ضرورت توسعه پايدار و اهميت روزافزون آن در مسائل شهري، امروزه در شهرهاي مختلف دنيا، دوچرخه به عنوان وسيله نقليه اصلي و پايدار جابه جايي در کنار پياده روي روز به روز مورد توجه بيشتري قرار مي گيرد. اين امر از آنجا اهميت بيشتري مي يابد که حفظ محيط زيست، منابع طبيعي و انرژي (که از ارکان مهم توسعه پايدار به شمار مي آيند) به شدت تحت تاثير حمل و نقل شهري قرار دارند.

دوچرخه سواری کودکان

دوچرخه سواری کودکان

بی شک یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان دوچرخه سواری است؛ دوچرخه علاوه بر تخیل کودک، موجب ایجاد ترکیبی بی نظیر از ماجراجویی، سرگرمی و انرژی بی حد و اندازه می شود. دوچرخه در کنار تقویت تخیل کودک، به او اجازه پرسه زدن در محیط پیرامون خود و کشف و درک آن را می دهد؛ به همین دلیل دوچرخه برای کودکان در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل، در اولویت اول قرار دارد.

دوچرخه نمایشی جی تی  laBomba

دوچرخه نمایشی جی تی  laBomba

تا به حال انواع مختلفی از دوچرخه ارائه شده است که هر کدام کارایی خاص خود را دارد . از انواع این دوچرخه ها می توان به دوچرخه شهری، دوچرخه کراس (Cross) و دوچرخه کوهستان (Mountain) اشاره کرد ، همچنین نوع دیگری که طرفدار زیادی هم دارد نوع دوچرخه های نمایشی (BMX)  است که البته این نوع دوچرخه معمولا برای تفریحات نظیر حرکات نمایشی استفاده می شود.

دوچرخه Aggressor Expert برند جی تی

دوچرخه Aggressor Expert برند جی تی

لوازم دوچرخه برند جی تی نیز مانند دوچرخه هایش خوش ساخت و منحصر به فرد هستند. لوازم دوچرخه جی تی تحت لیسانس آمریکا ساخته شده و استانداردهای لازم در این زمینه را دارا هستند. برند جی تی را بیشتر با دوچرخه های BMX و لوازم آن میشناسند.

کلاه دوچرخه سواری IXS Xult

کلاه دوچرخه سواری IXS Xult

باید بدانید که یکی از دلایلی که ما دوچرخه را به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل انتخاب کرده‌ایم این است که سلامتی بلند مدت و کیفیت زندگی برایمان اهمیت دارد. بنابراین، نباید کاری انجام دهیم که خود دوچرخه سواری تبدیل به تهدیدی برای سلامتی ما شود. همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که شما روی دوچرخه آسیب‌پذیری بیشتری در مقایسه با یک سرنشین خودرو دارید. بنابراین، رعایت نکات ایمنی اگرچه ممکن است در برخی موارد دست و پا گیر باشد، در نهایت ضامن سلامتی شما خواهند بود.

معرفی کوله پشتی دانشجویی اوجیو Throttle.LE

معرفی کوله پشتی دانشجویی اوجیو Throttle.LE

کوله پشتی ogio مدل Throttle.LE بسیار بادوام و باکیفیت و مقاوم است، بنابراین میتوانید در فضایی که برای لپ تاپ تعبیه شده لپ تاپ خود را با خیال راحت قرار دهید، همچنین این مدل کوله پشتی دارای چندین محفظه کوچک برای نگهداری گوشی موبایل، پول و کارت های شناسایی می باشد. کوله پشتی ogio مدل Throttle.LE دارای یک جیب با درگاه خروجی جهت تنظیم هندزفری موبایل است که کار را برای شما راحت کرده است.

معرفی چراغ دوچرخه سواری

معرفی چراغ دوچرخه سواری

عده ای هم شب را برای دوچرخه سواری انتخاب می کنند و عده ای موقع برگشت از محل کار با تاریکی هوا مواجه می شوند. زمانی که هوا تاریک شده استفاده از دوچرخه در فضای باز به علت عدم روشنایی کافی و علائم هشدار دهنده کمی خطرناک به نظر می رسد. به همین دلیل استفاده از چراغ دوچرخه و علایم روشنایی برای دوچرخه سوار در شب ضروری است.

فرمان دوچرخه  Crankbrothers Iodine3 6.5cm

فرمان دوچرخه  Crankbrothers Iodine3 6.5cm

فرمان دوچرخه مانند دیگر ماشین های مکانیکی برای کنترل حرکت دوچرخه بکار می رود. ایمنی دوچرخه در اولویت یک دوچرخه سوار قرار دارد، یکی از مهمترین قسمت های دوچرخه که باید همیشه دارای عملکرد درستی باشد فرمان است، که اگر درست کار نکند قطعاً در مسیر به مشکل برخواهید کرد. فرمان‌ها ممکن است شکل‌های مختلفی داشته باشند. گاهی در یک خط مستقیم، گاهی کمی منحنی و گاهی فرمان‌های کورسی کلاسیک که به آن‌ها دراپ گفته می‌شود. با بیشتر شدن طول فرمان کنترل آن بیشتر می شود، اما امکان پیچیدن سریع در پیچ ها و رد شدن از مکان‌های باریک‌تر را کاهش خواهد داد.

معرفی چراغ هشداری شارژی کربن لایت

معرفی چراغ هشداری شارژی کربن لایت

این چراغ اولین دی لایت شارژی سه بعدی در کشور می باشد که توسط شرکت ایمن نور اختراع و تولید شده است. این محصول با شماره ثبت 13410 و با رعایت تمامی استاندارد های جهانی پرکاربردترین چراغ هشدار شارژی موجود در بازار می باشد.

درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش

درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش

کافه ورزش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه، با امکان پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا تا 4 روز و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده به عنوان فروشگاه تخصصی دوچرخه خود را مطرح کند.

تلمبه ایستاده زمینی دوچرخه

تلمبه ایستاده زمینی دوچرخه

تلمبه وسیله ای است که غالباً برای باد کردن لاستیک تایر دوچرخه ها استفاده می شود. اصولا هر وسیله دیگری را که در همین حد و اندازه باشد می توان به وسیله ی تلمبه پر از هوا (به اصطلاح باد) کرد. انواع تلمبه شامل تلمبه ایستاده زمینی و تلمبه دستی است که در این جا قصد داریم مورد اول را به شما معرفی نماییم.

دوچرخه بچه گانه فوجی 24 Dynamite PRO رنگ قرمز 2015

دوچرخه بچه گانه فوجی 24 Dynamite PRO رنگ قرمز 2015

کودکان عاشق دوچرخه سواری هستند، زیرا دوچرخه در کنار تخیل کودک، ترکیبی بی نظیر از ماجراجویی، سرگرمی و انرژی بی حد و حصر به وجود می‌آورد. دوچرخه در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل، برای کودکان در اولویت اول قرار دارد زیرا علاوه بر تقویت تخیل کودک، به او اجازه می‌دهد تا در محیط پیرامون خود پرسه زده و آن را کشف و درک کند. به واقع هیچ خاطره‌ای از دوران شیرین کودکی کامل نخواهد شد مگر با یادآوری لحظات لذت بخشی که سوار بر دوچرخه به همراه دوستان خود به گشت و گذار در محله می‌پرداختید و از کشف نواحی مختلف آن سرشار از لذت می شدید.

ترکبند دوچرخه

ترکبند دوچرخه

وقتی دوچرخه‌ای می‌خرید حتما چرخ، فرمان و بدنه و زنجیر دارد ولی برخی از دوچرخه ها ممکن است تجهیزات جانبی دوچرخه را ندشته باشند، از آن طرف ممکن است یک دوچرخه شهری انتخاب کنید که نه تنها جک و ترک بند دارد بلکه گلگیر و زنگ و چراغ نیز داشته باشد! در این مقاله نگاهی به یکی از تجهیزات جانبی می‌اندازیم که احتمالا حین خرید دوچرخه باید به خرید آن فکر کنید.

اصطلاحات دوچرخه و دوچرخه سواری

اصطلاحات دوچرخه و دوچرخه سواری

تنه یا فریم دوچرخه ( Frame) : بخشی از دوچرخه است که کلیه لوازم به آن بسته شده و طراحی خاصی برای هر رشته دارد. از انواع مختلفی از آلیاژهای مختلف نیز ساخته شده است. تنه دوچرخه از قسمتهای مختلفی تشکیل شده که به شرح زیر است : پیشانی دوچرخه ( Head Tube ) : قسمتی از تنه دوچرخه است که برای نگه داشتن دوشاخ چرخ جلو و کاسه دو شاخ تعبیه شده است.

کمک فنر دوچرخه

کمک فنر دوچرخه

کمک‌فنر دوچرخه اساسا برای کنترل، کشش و راحتی بیش‌تر روی مسیرهای خاکی، سنگی و جاده‌های ناهموار ساخته می‌شود. کمک‌فنر یکی از فاکتورهایی است که روی لذت‌بخش بودن دوچرخه‌سواری موثر است. به طور کلی میزان بازی و تحرک بدنه دوچرخه به مسیر بستگی دارد هر که مسیر نا هموار تر باشد دوچرخه باید فنر های بهتری را دارا باشد تا در مسیر برای راننده مشکلی به وجود نیاورد و او نهایت لذت را از دوچرخه سواری ببرد.

میله زین دوچرخه

میله زین دوچرخه

میله زین دوچرخه از یک طرف داخل تنه دوچرخه محکم می شود و از طرف دیگر به زین متصل است که ارتفاع آن توسط پیچ متصل به تنه یا بست لوله زین تنظیم می شود. با پیچ های زیرین زین دوچرخه، می توانید زین را به عقب و جلو یا بالا و پایین ببرید تا زاویه زین نسبت به افق و راستای تنه تنظیم شود.

نکاتی در مورد طبق قامه دوچرخه

نکاتی در مورد طبق قامه دوچرخه

نوع رایج طبق قامه ها طوری طراحی می شوند که برای استفاده از آنها نیازمند پنجه رکاب هستید. برخی دیگر از طبق قامه ها به گونه ای طراحی می شوند که نیازی به پنجه رکاب ندارند (clipless pedals) ، ولی برای استفاده از آن ها نیازمند کفش مخصوص دوچرخه سواری می باشید تا توسط میخی که ته کفش تعبیه شده پا بر روی طبق قامه ثابت شود. این طبق قامه ها در انواع مختلفی برای دوچرخه های جاده و کوهستان طراحی و به بازار عرضه می شوند.

نکاتی در مورد زین دوچرخه

نکاتی در مورد زین دوچرخه

هر چه استفاده دوچرخه سوار از دوچرخه بیشتر باشد، اهمیت زین بیشتر می شود و برای افرادی که از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه یا مسابقه استفاده می کنند این مسأله بسیار مهم است، خصوصاً اگر قصد استفاده طولانی مدت را داشته باشند توجه به نوع و جنس زین دوچرخه بسیار مهم است.

توپی تنه دوچرخه (Bottom Bracket)

توپی تنه دوچرخه (Bottom Bracket)

در مدل های جدید قامه ها به دور توپی تنه قرار می گیرند چرا که وسط توپی تنه فاقد میل توپ است. به میل توپی تنه از یک طرف قامه چپ دوچرخه متصل است و از طرف دیگر قامه راست دوچرخه که نگهدارنده طبق ها نیز است.

معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018

معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018

دوچرخه نوادا 1.3 مدل 2018 دارای طراحی تنه SL و دارای قطعات شانژمان XT 9سرعته و ترمز های دیسک هیدرولیک Shimano M315 و توپی چرخ های جلو وعقب Shimano Center Lock می باشد و از صفحه دیسک جلو 180 میلی متر و عقب 160 میلی متر استفاده شده است.

نکات مهم در خرید دوچرخه بچه گانه

نکات مهم در خرید دوچرخه بچه گانه

بی شک یکی از طفریحات مورد علاقه کودکان دوچرخه سواری است؛ دوچرخه علاوه بر تخیل کودک، موجب ایجاد ترکیبی بی­نظیر از ماجراجویی، سرگرمی و انرژی بی حد و اندازه می­شود. دوچرخه در کنار تقویت تخیل کودک، به او اجازه پرسه زدن در محیط پیرامون خود و کشف و درک آن را می­دهد؛ به همین دلیل دوچرخه برای کودکان در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل، در اولویت اول قرار دارد. در واقع خاطرات دوران شیرین کودکی با یادآوری لحظات لذت­ بخشی که به همراه دوستان خود سوار بر دوچرخه به گشت و گذار در محله می‌پرداختید و از کشف نواحی مختلف آن سرشار از لذت می­شدید، کامل می­شود. تشخیص نیاز کودک و انتخاب دوچرخه مناسب از مهم­ترین نکات انتخاب دوچرخه برای کودکان محسوب می­شود. اگر در هنگام خرید در مورد آنچه می‌خواهید، اطلاعات جامع، کافی و درستی نداشته باشید، با توضیحات فروشنده در مورد انواع مختلف دوچرخه، ممکن است سردرگم شده و انتخاب برایتان دشوار گردد.

معرفی دوچرخه کوهستان کنندال تریل 4

 معرفی دوچرخه کوهستان کنندال تریل 4

از مهم‌ترین فاکتورهای شروع دوچرخه سواری در کوه و دشت و مکان های آفرود انتخاب دوچرخه کوهستان مناسب محسوب می شود. موارد مهمی که هنگام خرید دوچرخه کوهستان باید به آن ها توجه داشته باشید: جنس بدنه: بدنه یا فریم دوچرخه پایه و اساس آن است. انتخاب یک دوچرخه با جنس بدنه مناسب اولین قدم در هنگام انتخاب یک دوچرخه کوهستان می باشد. دوچرخه ها معمولا دارای جنس بدنه کربن و آلومینیوم که رایج ترین جنس برای فریم دوچرخه هاست می باشند. اگر اولین دوچرخه کوهستانی است که می خواهید بخرید، بهتر است دوچرخه آلومینیومی بخرید، اما اگر حرفه ای هستید و یا می خواهید دوچرخه خود را به روز تر کنید، جنس کربن را پیشنهاد می دهیم.

انواع پدال های دوچرخه

انواع پدال های دوچرخه

پدال دوچرخه یا همان رکاب دوچرخه یکی از قسمت های مهم دوچرخه می باشد و در صورت انتخاب پدال متناسب با نوع فعالیت های خودتان، می توانید از دوچرخه سواری خود حداکثر لذت را ببرید. پدال ساده رایج ترین نوع پدال های مورد استفاده توسط دوچرخه سواران می باشد. طراحی این پدال ها آنها را برای استفاده با هر نوع کفشی مناسب ساخته است. این پدال ها بر روی دوچرخه های کودکان تا دوچرخه های بزرگسالان و دوچرخه های راحتی به وفور دیده می شود. پلاستیک سخت از مواد بکار رفته درساخت این نوع رکاب ها می باشد.

آچار آلن 31 کاره دوچرخه برند تاپیک

آچار آلن 31 کاره دوچرخه برند تاپیک

آچار آلن وسیله ای است ال مانند با مقطع شش ضلعی که جهت باز و بسته کردن پیچ های آلن مورد استفاده قرار می گیرد. پیچ آلن پیچی است که در یک سرش حفره‌ای شش‌ضلعی دارد که نوک آچار آلن موقع استفاده در آن قرار می‌گیرد. معمولاً در بستن قطعات دوچرخه از این پیچ استفاده می‌شود.

کتاب سفر با دوچرخه

کتاب سفر با دوچرخه

سفر با دوچرخه ، هیجان انگیز ، شادی آفرین و پر از تجربه های ناب است . حس بی مانند سفر با دوچرخه ، جذاب و دوست داشتنی است . اگر می خواهید دنیا را از روی دوچرخه ببینید و در سفرهای طبیعتگردی با دوچرخه ساعت هایی را دور از دغدغه، از زندگی لذت ببرید و یا با دوچرخه ایرانگردی و جهانگردی کنید ، این کتاب برای شماست .

درباره ساعت مچی سیگما مدل ID.Go

درباره ساعت مچی سیگما مدل ID.Go

تمام مقادیر در صفحه نمایش با اعداد بزرگ و طور کاملا خوانا نوشته شده است و با طراحی ساده و شیک بند آن میتوان آن را در تمامی سایز های مچ دست فیت کرد. در صورتی که این ساعت در حالت تمرینی نباشد ، ساعت روز را نمایش خواد داد و به محض اینکه بند سینه ضربان قلب متصل شود به حالت تمرینی تغییر کرده و ضربان قلب را نمایش خواهد داد.

نبرد دوچرخه ها

نبرد دوچرخه ها

دوچرخه های کوهستان در ابتدا براساس چرخ هایی با قطر 26 اینچ طراحی شده بودند.این چرخ ها یک حکمرانی طولانی بدون چالش را به عنوان ( استاندارد ) شناخته شده دوچرخه های کوهستان پشت سر گذاشتند . این بدان معنی است که فناوری و طراحی تنه ، کمک فنر طوقه و لاستیک ، همگی با چرخ های 26 اینچی شروع می شد و به پایان می رسید.پس از مدتی ، گروهی از طراحان تنه برتری چرخ های 26 اینچی را زیر سوال بردند.

انواع آج لاستیک های دوچرخه

انواع آج لاستیک های دوچرخه

شیارهای روی تایر یکی از موضوعات مهم بخصوص برای تایرهای آجدار دوچرخه های کوهستان می باشد، بطوریکه یک اختلاف کوچک در طرح شیارها می تواند تفاوت های قابل ملاحظه ای در سواری داشته باشد. معمولاً شیارهای بیشتر روی تایر به معنی چسبندگی بیشتر و از طرفی مقاومت بیشتر در هنگام چرخیدن است.

تابستانی خنک، با قمقمه های الایت

تابستانی خنک، با قمقمه های الایت

قمقمه دوچرخه برند الایت مدل turacio از قمقمه های باکیفیت است که به دلیل دو جداره بودن، قابلیت خنک نگه داشتن مایعات به مدت 3 ساعت را داراست. این قمقمه با کیفیت بالا و طرحی زیبایی که دارد، مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته است.

ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC

ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC

یک ساعت مچی ورزشی کاربردی باید دارای سیستم نمایشگر ضربان و عملکرد قلب باشد که شما بتوانید در حین ورزش از وضعیت عملکرد قلب خود آگاه باشید. یکی دیگر از موارد مورد نیاز برای هر ورزشکاری، مطلع شدن از میزان کالری می باشد که می سوزاند. پس ساعتی که دارای کالری سنج باشد، در میان ورزشکاران، بسیار پرطرفدار است.

انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری

انواع بست دوربین مخصوص دوچرخه سواری

دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش بسیار مهیج به شمار می آید. خیلی از دوچرخه سواران دوست دارند در هنگام رکاب زدن از محیط اطراف خود فیلم بگیرند و لحظات خوش زندگی خود را در قالب عکس و ویدئو ذخیره کنند.

با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.

با کلاه دوچرخه سواری بللی، امنیت را برای فرزندانتان تضمین کنید.

کلاه ایمنی می تواند ٨۵ درصد از صدمه ھای وارد شده به سر را کاھش دھد. این کلاه ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و مدل های عرضه شده به مراتب دارای استایل مناسب، تهویه بسیار عالی و در اغلب موارد دارای وزن پایین می باشند.

آشنایی با انواع لاستیک(تاير) دوچرخه

آشنایی با انواع لاستیک(تاير) دوچرخه

تايرهاي داراي تيوب از انواع استاندارد تايرهاي دوچرخه مي‌باشند. اين تايرها روي طوقه قرار مي‌گيرند و دور لبه‌هاي تاير از سيم استيل يا فيبر قابل انعطلاف آرامید بوده و تيوب با قرارگيري در داخل تاير و بادشدن، قابل استفاده مي‌شود. از مزاياي تايرهاي داراي تيوب مي‌توان به قيمت‌پايين‌تر و توليد در سايزهاي مختلف اشاره كرد. البته امروزه از انواع مختلفي از تيوب‌ها استفاده مي‌شود.

دوچرخه سواری، ورزشی مفید برای کودکان

دوچرخه سواری، ورزشی مفید برای کودکان

با زدن پدال در کودک رویه هماهنگی دو جانبه تقویت شده و کودک می تواند جنبش متقابل و متناوب را فرا بگیرد. همچنین دوچرخه می تواند با چاقی کودکان مبارزه نماید و با تمرکز بر روی ورزش های نظیر دوچرخه سواری می توانید تناسب اندام کودکان را حفظ نمایید.

عینک دوچرخه سواری آلپینا مدل Tri Scary

عینک دوچرخه سواری آلپینا مدل Tri Scary

استفاده از عینک ورزشی مناسب و استاندارد یکی از مهمترین تجهیزاتی است که باید موقع خرید به آن توجه کرد، چرا که خیلی از دوچرخه سواران در انتخاب عینک مناسب که آن ها را از خطرات و صدمات جدی حفظ کند، مطالعه و دقت کافی ندارند . علاوه بر این که یک عینک مناسب و استاندارد چشم را در برابر گرد وخاک و غبار و لیستی از موارد مختلف دیگر حفاظت می کند و بهترین راه برای پیشگیری از بیماری های چشمی نظیر آب مروارید، کراتیت ناشی از اشعه یو وی می باشد.

معرفی انواع ترمزهای دیسکی دوچرخه

معرفی انواع ترمزهای دیسکی دوچرخه

در ترمزهای دیسکی-سیمی، نیرویِ دست دوچرخه سوار از طریق سیم ترمز به لنت ها منتقل می شود در حالی که ترمزهای دیسکی-روغنی، پیشرفته ترین و کارآمدترین سیستم برای کنترل سرعت دوچرخه است و در آن، نیروی انگشت دوچرخه سوار، از طریق فشار روغن ترمز (نیروی هیدرولیک) به لنت ها منتقل می شود.

درجه باد دستی دوچرخه برند تاپیک

درجه باد دستی دوچرخه برند تاپیک

دوچرخه سواری با تایرهایی که فشار باد لاستیک آنها به درستی تنظیم شده باشند، می تواند تأثیر زیادی بر حس سواری و میزان کنترلتان روی دوچرخه داشته باشد. میزان باد تایر دوچرخه ای که بیش از اندازه پر شده باشد باعث کاهش سطح تماس با زمین و کنترل ضعیف دوچرخه خواهد شد، همچنین تایرهایی با فشار باد خیلی پایین، مستعد رفتار غیرقابل پیش بینی و پنچری خواهند بود.

با گریپ فابریک، لذت را در دوچرخه سواری تجربه کنید

با گریپ فابریک، لذت را در دوچرخه سواری تجربه کنید

بیشتر فرمان های دوچرخه از انواع آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شوند. همچنین در هنگام نیاز به استحکام و دوام فوق العاده زیاد از استیل نیز استفاده می شود. با افزایش کاربرد فیبر کربن، از این ماده نیز در فرمان های دارای فناوری بالا استفاده می گردد.

چراغ جلو دوچرخه به همراه بوق برند تاپیک

چراغ جلو دوچرخه به همراه بوق برند تاپیک

بوق ها یکی از وسایل کاربردی و ضروری در دوچرخه سواری به خصوص در دوچرخه سواری بین شهری محسوب می شوند و درست به همان اندازه که بوق برای خودروها اهمیت دارد، برای دوچرخه سواری نیز ضروری می باشد.

با کمک فنر عقب دوچرخه برند فاکس، دوچرخه سواری را برای خود لذت بخش کنید.

با کمک فنر عقب دوچرخه برند فاکس، دوچرخه سواری را برای خود لذت بخش کنید.

کمک فنر عقب دوچرخه برند فاکس مدل VAN P S از کمک فنرهای فوق العاده کاربردی است که اکثر دوچرخه سواران از آن استفاده می کنند. FOX یکی از قدیمی ترین شرکت ها در تولید و طراحی کمک فنر برای دوچرخه های کوهستان است.

دوچرخه، شاهکار علم فیزیک

دوچرخه، شاهکار علم فیزیک

دوچرخه، شاهکار دانش فیزیک است. این وسیله، با تبدیل قدرت عضلانی افراد به انرژی جنبشی و به حرکت درآوردن چرخ‌ها، از بیشترین کارایی انرژی در مقایسه با هر وسیله دیگری که تاکنون ساخته شده، برخوردار می‌باشد

ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک

ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک

چراغ جلو و عقب دوچرخه مدل TMS075 تاپیک وسیله ای مناسب برای حفظ امنیت و دید دوچرخه در شب است .این ست چراغ، شامل یک چراغ مخصوص نصب در جلوی دوچرخه، روی فرمان یا دوشاخ دوچرخه با نور سفید، جهت روشن کردن مسیر پیش رو و چراغ دیگر رنگ قرمز دارد و برای نصب در قسمت عقب دوچرخه، جهت بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه دیگر استفاده می شود.

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1 از بهترین پوشش های دوچرخه سواری است که شما می توانید از آن جهت لذت بخش تر کردن دوچرخه سواری استفاده کنید. جنس این لباس %100 پلی استر می باشد و برای دوچرخه سواری در تمام فصول مناسب است.

کیلومترشمار بی سیم سیگما BC 16.16 STS CAD

کیلومترشمار بی سیم سیگما BC 16.16 STS CAD

کیلومترشمار بی سیم سیگما BC 16.16 STS CAD دارای سیستم یادآوری زمان سرویس براساس مسافت طی شده می باشد. این کیلومتر شمار 16 کاره، ضد آب است و قابلیت برقراری ارتباط با گوشی اندروید با استفاده از تکنولوژی NFC را داراست. همچنین قادر است اطلاعات آماری را تا 12 ماه ذخیره نگه دارد.

زنجیر دوچرخه KMC Z-99

زنجیر دوچرخه KMC Z-99

KMC یکی از شرکت های تایوانی بزرگ تولید زنجیر در همه رده های خودرو از 7-8-9-10-11 تایی می باشد. زنجیر KMC Z-99 از زنجیرهای فوق العاده این برند می باشد که 9 تایی است، به این معنا که باید خودرو عقب دوچرخه حتما 9 تایی باشد.

تعداد آیتم ها در هر صفحه