پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری
پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری

پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری

پاییز و شروع دوباره دوچرخه سواری

پاییز یکی از زیباترین فصل هاست و دوچرخه سواری در این فصل لذت های خودش را دارد، چرا که با دوچرخه سواری در خیابان ها و پیست های مختلف می توانید تغییر فصل را از نزدیک لمس کنید و از هوای پاییزی لذت ببرید.


اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تازه می خواهید دوچرخه سواری را شروع کنید بهتر است ابتدا دوچرخه ی مناسب خود را تهیه کرده و بیشتر در مورد سبک دوچرخه‌سواری و ترجیحات شخصی‌تان و مسیری که میخواهید برای دوچرخه سواری طی کنید تحقیق کنید، شاید شما عاشق دوچرخه‌سواری گروهی هستید یا ترجیح می‌دهید به دنبال ماجراجویی‌های تکی بروید، شاید شما به شرکت در مسابقه و یا دوچرخه سواری در پیست ها  تمایل داشته باشید یا صرفا از دوچرخه خود برای رفت و آمد به محل کار استفاده کنید. 


البته شما میتوانید در شهرهایی که خیابان های آن پر از شیب های تند می باشد و یا برای مسیر های طولانی که هر روز از آن عبور میکنید از دوچرخه برقی استفاده کنید، چرا که می توان مسیرها را بدون خستگی طی کرد و همینطور از مسیر نیز لذت برد . ضمن اینکه کسانی که تازه می خواهند دوچرخه سواری را شروع کنند در مسیرهای طولانی، سربالایی های خسته کننده به راحتی می توانند با دوچرخه های شارژی به مسیر خود ادامه دهند.


برای داشتن یک دوچرخه سواری هدفمند و ایمن در فصل پاییز علاوه بر انتخاب دوچرخه ی مناسب باید با لوازم مناسب نیز دوچرخه ی خود را تجهیز کنید . هر یک از لوازم جانبی دوچرخه در جای خود به کمک دوچرخه سوار خواهند آمد تا بتواند از دوچرخه سواری خود آرامش و لذت را هدیه بگیرد و به راحتی در مسیرهای مختلف به دوچرخه سواری بپردازد .


ممکن است شما جزو افرادی باشید که بنا به دلایلی مدتی دوچرخه سواری را کنار گذاشته و مجدد تصمیم به دوچرخه سواری بگیرید و یا ممکن است برخی از افراد در منزل خود دوچرخه ی بلااستفاده ای دارند که با توجه به شرایط تصمیم می گیرند از این دوچرخه استفاده کنند، حال باید دید دوچرخه ی موجود نیاز به چه تغییراتی برای استفاده دارد. ممکن است با تعمیر و یا تعویض برخی از کالاهای دوچرخه بتوان آن را به روز رسانی و قابل استفاده کرد. 


پس از تعمیر و به روز رسانی دوچرخه شما باید به فکر تهیه لوازم جانبی برای دوچرخه سواری در فصل پاییز باشید، لباس دوچرخه سواری یا همان پیراهن دوچرخه سواری نیز به دلیل شرایط آب و هوایی در این فصل بسیار مهم است، داشتن چراغ دوچرخه اعم از چراغ جلو و خطر دوچرخه سواری، گلگیر دوچرخه، کیف جهت نگه داشتن لوازم جانبی مثل تیوپ دوچرخه و ست پنچرگیری دوچرخه و همچنین تهیه یک نگهدارنده موبایل خود از جمله اوازم جانبی مهم و ضروری در این فصل می باشد که بهتر است دوچرخه ی خود را با آنها تجهیز کنید .

زین دوچرخه، کفش دوچرخه سواری، کلاه ایمنی دوچرخه سواری، ساعت هوشمند و دستکش دوچرخه سواری، سنسور ضربان قلب و کیلومترشمار دوچرخه نیز از ملزومات یک دوچرخه سوار هستند. البته تنوع و تعداد لوازم جانبی مورد نیاز دوچرخه سوار بسیار است و شما می توانید از سایت کافه ورزش این لوازم و تجهیزات را برای دوچرخه ی خود تهیه کنید.

نظرات

ارسال نظر