تلمبه دوشاخ دوچرخه مدل Pocket Shock DXG تاپیک
تلمبه دوشاخ دوچرخه مدل Pocket Shock DXG تاپیک

تلمبه دوشاخ دوچرخه مدل Pocket Shock DXG تاپیک

تلمبه دوشاخ دوچرخه مدل Pocket Shock DXG تاپیک

برند تاپیک از سال 1991 با ایده و طراحی جالب و منحصر به فرد خود یکی از پیشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه به شمار می رود. این برند تایوانی به دلیل تولید محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زیاد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است.
تلمبه دوشاخ دوچرخه برند تاپیک مدل Pocket Shock DXG دارای لوله کشیده و بلند فراهم کردن سریع و راحت فشار مناسب به گونه ای بسیار خاص طراحی شده است.همچنین فشارسنج آنالوگ همراه صفحه مدرج خوانای تعبیه شده بر روی این تلمبه دوشاخ دوچرخه تاپیک و شلنگ چرخشی بسیار روان با چرخش کامل تلمبه بی نظیری را برای دوچرخه سواران فراهم نموده است. این تلمبه از محصولات فوق العاده این برند می باشد که وسیله ای بسیار کاربردی برای دوچرخه سواران است.
همچنین این محصول
تاپیک به رایدر های نیمه حرفه ای و حرفه ای کمک می کند علاوه بر دوشاخ، لاستیک دوچرخه هایشان را نیز باد کنند.
دوشاخ دوچرخه به دوچرخه سواران این امکان را می دهد که بتوانند در فراز و نشیب های مسیر به راحتی برانند و ضربات ناشی از مسیر را رد کنند. شرکت های سازنده بر روی انواع
کمک فنر های حرفه ای لاک شو در قسمت باد کمک ؛ وزن و PSI  درج کرده تا به مقدار وزن رایدرها، مقدار باد تنظیم شود.
این محصول، دکمه انتشار هوا نیز دارد که به راحتی میتوان باد اضافه را با این دکمه خارج کرد و دیگر نیازی به استفاده از سر والف نمی باشد. دارای رابط دستور فشار برای تنظیم فشار مناسب و رفع اتلاف هوا هنگام جدا سازی است. جنس این تلمبه از آلومینیوم است و 170 کیلوگرم وزن دارد.همچنین دارای درجه  فشارسنج 360 psi می باشد.
دوچرخه سواري با تايرهايي که فشار باد لاستيک آن به درستي تنظيم شده باشد مي تواند تأثير زيادي بر احساس راحتی و ميزان کنترلتان روي دوچرخه داشته باشد.
ميزان باد تاير دوچرخه اي که بيش از اندازه پر شده باشد باعث کاهش سطح تماس با زمين و کنترل ضعيف دوچرخه خواهد شد، همچنين تايرهايي با فشار باد خيلي پايين، مستعد اتفاقات غيرقابل پيش بيني و پنچري خواهند بود.
ميزان باد مناسب تايرها با توجه به فرد دوچرخه سوار و نوع تايرها بسيار متفاوت خواهند بود. همچنين وضعيت و نوع مسير نيز مي تواند تأثير بسيار زيادي در ميزان فشار مورد نياز تايرها داشته باشند.
نکته مهم در اينجا، پي بردن به ميزان دقيق فشار بادي است که بهترين عملکرد را در برابر شما و تنظيمات دوچرخه تان، تحت شرايط عادي (نرمال) داشته باشد. توسط این
تلمبه شما می توانید به این نیاز ها به بهترین نحو پاسخگو باشید.

 

نظرات

ارسال نظر