Caja Rural-Seguros RGA در سال 2015 با دوچرخه های FUJI رکاب می زنند.
Caja Rural-Seguros RGA در سال 2015 با دوچرخه های FUJI رکاب می زنند.

Caja Rural-Seguros RGA در سال 2015 با دوچرخه های FUJI رکاب می زنند.

Caja Rural-Seguros RGA در سال 2015 با دوچرخه های FUJI رکاب می زنند.


  با افتخار اعلام میداریم FUJI طی یک قرارداد دوساله اسپانسر تیم اسپانیایی پروکنتیننتال Caja Rural-Seguros RGA شد.

"Caja Rural-Seguros RGA  تیمی است که طی چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است و در هر مسابقه ای که شرکت کرده به خوبی ظاهر شده است. آنها همواره بدنبال فرصت هایی برای تاخت و تاز هستند و پا بر رکاب دارند تا سکوهای قهرمانی را بدست بیاورند. کافی است به حضور آنها در رقابت هایVuelta نگاهی بیندازید." مدیر اسپانسر فوجی، Miley Galvez.

Luis León Sanchez یکی از اعضای تیم است که در ده مرحله ی مختلف از مسابقات Vuelta در سال 2014 پیراهن سلطان کوهستان که پیراهنی سفید با خال های قرمز است را از آن خود کرده است. وی در گروه بندی کلی کوهستان با پیشی گرفتن از Alberto Contador به این موفقیت دست یافت. با این پیروزی ها، تیم در دو مرحله جزو پنج تیم برتر و در یک مرحله جزو ده تیم برتر شد.

Galvez اضافه کرد " اتفاقات بسیار عالی برای FUJI در اسپانیا رخ داده است. ما سه سال با تیم اسپانیایی FUJI-Servetto ( که بعدا Footon-Servetto و Geox-TMC نامیده شد) برای طراحی دوچرخه Altamira ،که نام آن از نام غار های ماقبل تاریخی در کانتابریا-اسپانیا گرفته شده است، همکاری داشتیم و این تیم اولین پیروزی در مسابقات بزرگ را در سال 2014 با حضور در Vuelta برای ما بدست آورد. سال قبل Leo König با پیروزی در مرحله هشتم مسابقات Vuelta2013، بار دیگر به ما ثابت کرد Altamira چقدر کوهستان های اسپانیا را دوست دارد.
Galvez  در ادامه صحبت هایش گفت:" مسابقات زیادی پیش رو داریم اما بی صبرانه منتظر بازگشت به تور اسپانیا با تیم Caja Rural-Seguros RGA هستیم، تیمی متشکل از سربالاروهای بسیار قوی که آماده اند تا با Altamira های خود رکاب بزنند و همچنین افرادی که تاکنون موفقیت های بسیاری در این مسابقات بدست اورده اند. به علاوه ما دو رکابزن نیرومند دیگر نیز در گروه خود داریم."

علاوه بر دوچرخه Altamira، سبک ترین دوچرخه ای که تاکنون توسط FUJI تولید شده است، گروه نوزده نفری Caja Rural قرار است با دوچرخه فوق سبک مخصوص جاده جدید FUJI، Transonic که برای اولین بار در مسابقات تور فرانسه 2014 رونمایی شد رکاب بزنند. رکابزنان می توانند از بین این دو مدل که بهترین محصولات کربن در رشته جاده ی FUJI هستند، دوچرخه ای که برای استایل رکابزنی شان مناسب است را انتخاب کنند. همچنین رکابزنان این تیم در رشته ی Time Trial با دوچرخه های Norcom Straight رکاب می زنند که این محصول FUJI موفق به کسب سکو، قرار گرفتن در Top-5 و پیروزی در مسابقات TTتور فرانسه در سال 2014 شده است

مدیر تیم Caja Rural-Seguros RGA ، آقای Juan Manuel Hernandez در خصوص همکاری این تیم با FUJI گفت: " FUJI سابقه بسیار درخشانی در امر دوچرخه سواری حرفه ای دارد و ما نیز به دنبال شریکی مناسب برای رسیدن به موفقیت های بیشتر بودیم. FUJI  برای بازخوردی که از ورزشکاران بعد از استفاده از محصولاتش میگیرد ارزش بسیاری قائل است و تاثیرات آن را می توان در محصولات این شرکت دید.صحبت های اولیه در خصوص همکاری با آنها در پروژه بعدی این شرکت در رشته جاده توسط طرفین در حال انجام است."

"اسپانسر شدن یکی از فعالیت های اصلی FUJI است. ما ورزش دوچرخه سواری را از وقتی مسابقات دوچرخه سواری در اوایل دهه 1900شروع شده است، حمایت نموده ایم و همچنان این کار را ادامه خواهیم داد." Karen Bliss مدیر بازاریابی FUJI ادامه داد:" ما اعتقاد داریم این کار نه تنها برای رشد صنعت دوچرخه و کسب شهرت برای محصولاتمان مهم است بلکه ما چیزهای بسیاری از ورزشکاران و تکنسین های دوچرخه می آموزیم. با دقت در قابلیت تنظیم Front-End و حالت عمودی اتصال چرخ به دوشاخ در دوچرخه های Norcom Straight و یا با توجه به ترمز Direct-Mount در قسمت پشتی دوچرخه های فوق سبک Transonic متوجه خواهید شد که ما دررشته های جاده و تایم تریال بهترین ها را تولید میکنیم و این حاصل زمان زیادی است که صرف کردیم تا نیاز های دوچرخه سواران حرفه ای را بشناسیم. ما مشتاقانه منتظر نتایج تیم Caja Rural-Seguros RGA در فصل بعد هستیم."

تیم Caja Rural-Seguros RGA در سال 1992 در دو گروه بندی آماتور و جوانان با هدف ارتقای ورزش دوچرخه سواری به نسل بعد و حمایت از مسابقات تاسیس شده است. این تیم پرورش ورزشکارانی چون Aitor González، Mikel Nieve، Iker Flores و Rubén Fernández را در سابقه خود دارد. در سال 2010 این تیم کنتیننتال شد و در تورهای Leon و Portugal  موفق به کسب سکو شد. در سال 2011 تیم پرو کنتیننتال شد . شرکت بانکداری اسپانیایی Caja Rural  از آغاز به کار این تیم اسپانسر آن بوده است و Seguros RGA نیز اخیرا به آنها پیوسته است.

بزرگترین موفقیت های تیم تاکنون شامل موارد زیر می باشد:

اعضای فعلی تیم شامل سربالاروهایی هستند که در مسابقات مرحله ای مخصوصا مراحل کوهستانی برتری دارند، اما چند دوچرخه سوار جدید نیز برای افزایش تطبیق پذیری تیم به خصوص در مسابقات یک روزه و کلاسیک برای سال 2015 به تیم پیوسته اند.تیم نوزده عضودراد که مهم ترین انها Amets Txurruka، Francesca Lasca، Javier Aramendía، David Arroyo (نفر دوم رقابت های  Giro d' Italia در سال 2010) و Pello Bilbao (برنده رقابت های Klasika Primavera در سال 2014) هستند. دو نفر دیگر از اعضای مهم تیم که اخیرا به ان پیوسته اند نیز Hugh Carthy بیست و یک ساله، قهرمان Tour de Korea در سال 2014 و José Gonçalves قهرمان تیم ملی تایم تریال پرتغال هستند.
 
برنامه ریزی و زمانبندی تیم در حال انجام است اما مطمئنا Vuelta a España، Volta a Cataluna، Clasica de San Sebastian، Vuelta a Burgos و Vuelta a Portugal از مهم ترین رقابت هایی هستند که در تقویم تیم جا دارند.

1393/10/07

نظرات

ارسال نظر