جعبه ابزار چمدانی دوچرخه برند تاپیک
جعبه ابزار چمدانی دوچرخه برند تاپیک

جعبه ابزار چمدانی دوچرخه برند تاپیک

جعبه ابزار چمدانی دوچرخه برند تاپیک

جعبه ابزار، کیف یاجعبه ای است که برای نگهداری مجموعه ای از ابزار آلات به منظور حمل راحت تر، مرتب بودن و محافظت از آن ها بکار می رود. جعبه ابزارهای چوبی قدمتی بیش از دویست سال دارند امروزه از ابزار جعبه های پلاستیکی و فلزی بیشتر استفاده می شود. همچنین برای مشاغل گوناگون از جعبه  ابزارهای تخصصی استفاده می گردد. برای مثال جعبه ابراز باغبانی،الکترونیک، مکانیک و سایر رشته ها. همچنین بهترین وسیله جهت نگهداری و حمل و نقل آسان آچار و ابزار عمومی و دم دستی و طبقه بندی اساسی ابزار جهت دسترسی سریع و مطمئن به آن ها در مواقع ضرورت و در حداقل زمان ممکن است. همچنین برای نظم بخشیدن به ابزار ها نیز کاربرد دارد.

جعبه ابزارها از دو نوع متریال ساخته می شوند: پلاستیکی یا فلزی. امروزه جعبه ابزارهای پلاستیکی به دلیل سبک تر بودن، پر مصرف تر شده اند. در مجموع جعبه ابزارهای پلاستیکی، مزایای بیش تری نسبت به نوع فلزی دارند که به مقاومت مناسب، تنوع اندازه، رنگ و طرح،عدم زنگ زدگی، مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی می توان اشاره کرد. تهیه یک جعبه ابزار یا کیف ابزار برای کسانی که همیشه به صحت، سلامت و عمر ابزارهای در اختیار خود اهمیت می دهند، موردی لازم و ضروری به شمار می رود.

جعبه ابزار چمدانی چرخ دار 55 تکه (85 کاره) برند تاپیک از محصولات فوق العاده کاربردی همراه با کیفیت عالی می باشد. برند تاپیک از سال 1991 با ایده و طراحی جالب و منحصر به فرد خود یکی از پیشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه به شمار می رود. اين برند تایوانی به دليل توليد محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زياد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است.

جعبه ابزار چمدانی تاپیک دارای 6 طبقه با قابلیت چرخش طبقات می باشد که شما به راحتی می توانید ابزار مورد نیازتان را برداشته و سپس سر جایشان قرار دهید. چرخ های تلسکوپی این وسیله به شما کمک می کند در هر زاویه و چرخشی به راحتی گشته و گیر نکند. همچنین توسط این چرخ های 5 اینچی بلبرینگی می توانید  به آسانی آن را به هر جایی انتقال دهید.

جنس جعبه از پلاستیک درجه یک مهندسی شده می باشد. دسته و چرخ ها از جنس فولاد و ابزار ها نیز از فولاد CrMoهستند. 

مهم ترین کاربرد این جعبه آچار حرفه ای این است که شما به راحتی می توانید برای کارهای دیگر تعمیرات نیز از این جعبه آچار فوق العاده استفاده کنید ولی اغلب تخصصی ویژه تعمیرات دوچرخه کاربرد دارد.

در مجموع دارای 7 محفظه و سینی می باشد: 5 سینی ابزار و 2 سینی کوچک. همچنین پک کاملی از انواع آچار بکس ، تخت، تی شکل ، آلن ، پیچ گوشتی ، آچار پره و ستاره ای در این جعبه آچار موجود می باشد. سایز مناسب این محصول باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. به این صورت که در حالت بسته این محصول 71 سانت و در حالت باز 96/5 سانت است.

نظرات

ارسال نظر