خرید باربند دوچرخه
خرید باربند دوچرخه

خرید باربند دوچرخه

خرید باربند دوچرخه

برای حمل دوچرخه با ماشین شما نیاز به یک باربند دوچرخه  قابل اطمینان دارید تا اولاً به ماشین و خودرو شما آسیبی وارد نشود و ثانیاً دوچرخه در سلامت کامل حمل شود . باربند حمل دوچرخه اصولاً یا به صورت باربند عقب ماشین (صندوقی) که در قسمت عقب ماشین نصب می شوند و یا باربند سقفی ارایه میشوند .

اولین نوع راحت برای دوچرخه سواران استفاده از مدل صندوقی است، باربندهای صندقی معمولا قابلیت حمل دو تا سه دوچرخه را دارند .از مزایای باربند صندوقی می توان به استفاده در مدل های مختلف خودرو اشاره کرد، البته محدودیتی نیز در برخی از ماشین ها وجود دارد که باید در هنگام خرید از مطابقت مدل باربند با مدل خودرو مطمعن شوید . از مدل های صندوقی بیشتر در سفرهای دوچرخه سواری و تور ها استفاده می شود چون بلند کردن چرخ به بالای ماشین و بستن آن برای بعضی افراد طاقت فرساست . 


 اما باربندهای سقفی تکی بوده که شما میتوانید دو تا سه عدد از آن را بر روی سقف ماشین خود داشته باشید . باربند سقفی ماشین به سبب راحتی بیشتر در حمل و امنیت بالاتر بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند و درخواست برای آنها بیشتر است. 


از جمله برندهای معتبر که در این زمینه و در زمینه لوازم جانبی باربند فعالیت میکنن برند های منابو،  الایت  و افشار می باشد . 


برند منابو در سال 1972 میلادی با هدف ساخت لوازم اتومبیل به خصوص کنسول‌ها و تجهیزات رادیویی آغاز به کار کرد و در این زمینه به یکی از شرکت‌های موفق ایتالیایی تبدیل شد. در سال‌های بعد با توسعه تجهیزات حمل و نقل و تقاضای جهانی در این زمینه، منابو روی تولید تجهیزات جانبی اتومبیل برای حمل دوچرخه، اسکی و بار از جمله باربند دوچرخه، باربند اسکی و بارندهای دیگر متمرکز شد.

امروزه منابو یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای اروپایی در تولید لوازم حمل ونقل، سفر و متعلقات جانبی آن در قلب منطقه صنعتی بولونیا ایتالیا است. تنوع محصولات برند منابو بسیار زیاد است، این برند برای دوچرخه سواران و اسکی سواران نیز دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشد .

باربندها به صورت باربند عقب، یدک کش حمل دوچرخه و باربند سقفی و جعبه حمل بار می باشد . که شما می توانید با توجه به نیاز و مدل خودرو خود مدل خود را انتخاب کرده . همچنین نحوه نصب این باربند ها راحت بوده و با استفاده از کاتالوگ داخل کالا می توانید آن را نصب کنید . البته که قبل از تهیه ی باربند سقفی باید پایه باربند را تهیه کرده تا باربند برروی آن نصب شود . 


در بین باربند های سقفی موجود در بازار بهترین آنها، باربند های آلومینیومی دارای ریل های استاندارد افشار است. زیرا در رطوبت و نور آفتاب زنگ نمی زند و همچنین فیکسر های استاندارد مختلف مانند فیکسر های حمل دوچرخه، فیکسر اسکی و باکس های سقفی به آن وصل می شوند.

باربند های آلومینیومی افشار به صورت ماژولار است و به دو صورت با میله های وسط و بدون میله های وسط (فقط ستون های جلو و عقب) قابل استفاده است. هر باربند کامل آلومینیومی افشار بین 3 تا 8 میل وسط می تواند داشته باشد اما به صورت پیش فرض 4 میل وسط همراه بسته باربند هست.  پایه باربند های افشار نیز برای مدل های مختلف خودرو ها دارای طرح و مدل های مختلف می باشد . 


از دیگر برند های شناخته شده برای باربند ها برند الایت می باشد، همچنین  باربند سقفی الیت مدل  sanermo Black یک باربند بسیار باکیفیت و قابل اطمینان ساخته شده از آلومینیوم در ابعاد 80*50 می باشد که قابلیت فیکس شدن و حمل یک دوچرخه را بر روی سقف داراست.

نصب این باربند بسیار راحت و بدون دردسر بوده و شما به راحتی میتوانید این دوچرخه بند را نصب نموده و با فیکس کردن دوچرخه خود بر روی آن با خیال راحت دوچرخه خود را با ماشین به هر مکانی که مد نظر دارید بدون کوچکترین آسیب برای دوچرخه و یا ماشین منتقل کنید . باربند دوچرخه Elite مدل Sanremo 97001 سازگار با هر نوع دوچرخه میباشد و قابلیت نصب بر روی باربند سقفی تمام ماشین ها را دارد.

نظرات

ارسال نظر