انواع باربند دوچرخه
انواع باربند دوچرخه

انواع باربند دوچرخه

انواع باربند دوچرخه

دوچرخه ‌سواری یکی از تفریحات لذت بخش است که به‌عنوان ورزشی محبوب شناخته می‌شود. یکی از دغدغه‌های بیشتر دوچرخه‌سواران یافتن محلی مناسب برای دوچرخه‌سواری است . این مکان‌ها ممکن است در نزدیکی شما نبوده و مجبور شوید دوچرخه خود را به آنجا منتقل کنید، حمل دوچرخه با خودرو یکی از مهمترین نیازهای یک دوچرخه سوار است که از باربند مناسب برای هر خودرو استفاده می شود. باربند باعث می شود فضای داخل خودرو گرفته نشود و دوچرخه ها سالم به مقصد برسند.


باربندهای دوچرخه توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند که برای انواع ماشین قابل استفاده می باشند.

 برند منابو یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای اروپایی در تولید تجهیزات جانبی اتومبیل برای حمل دوچرخه (باربند دوچرخه)، اسکی (باربند اسکی) و بار سفر و متعلقات جانبی آن در ایتالیا می باشد که از سال 1972 میلادی آغاز به کار کرده. باربند های منابو در طرح ها و شکل های مختلفی می باشد که هر کدام کارایی خودش را دارد.

شرکت ساریس نیز ازجمله شرکت‌های بزرگ و مطرح در این زمینه است که از سال 1989 فعالیت خود را در آمریکا شروع کرده است. از ویژگیهای این باربندها نصب آسان و بی دردسر آنهاست. کمپانی ساریس با تولید باربند برای حمل 4 دوچرخه برای انواع اتومبیل انقلابی در این صنعت به وجود آورده است.


باربند های دوچرخه در دو نوع باربند سقفی دوچرخه و باربند صندوقی دوچرخه می باشد.


باربند سقفی دوچرخه : که شامل پایه باربند و میله هایی معمولا از جنس آلومینیوم است که روی سقف خودرو بسته می شود. جعبه باربند سقفی نیز برای حمل وسایل مسافرت و تجهیزات ورزشی و ... طراحی شده که به دلیل داشتن درب و قفل، لوازم سفر را از نظر سرقت، خیس شدن یا افتادن در جاده محافظت می کند. 


باربند صندوقی دوچرخه: به صندوق عقب ماشین متصل می شود و توانایی حمل دوچرخه را نیز دارد.

نظرات

ارسال نظر