خرید فریم و دوشاخ دوچرخه
خرید فریم و دوشاخ دوچرخه

خرید فریم و دوشاخ دوچرخه

خرید فریم و دوشاخ دوچرخه

خرید هوشمندانه یک کالا زمانی صورت می گیرد که قبل از خرید راجع به آن کالا تحقیق شده باشد . خرید دوچرخه و خرید لوازم دوچرخه نیز از این قضیه مستثنی نیست. بعد از انتخاب دوچرخه انتخاب بدنه دوچرخه جزو مهمترین انتخاب ها می باشد .

 

برخی از افراد با توجه به اینکه لوازم دوچرخه مثل لاستیک دوچرخه، دو شاخ دوچرخه، فرمان دوچرخه، طبق قامه دوچرخه ... را موجود دارند ، با تهیه ی یک بدنه ی مناسب و با کیفیت می توانند دوچرخه ی مورد تایید خود را بسازند، به این صوت که این دوچرخه با لوازمی که خودتان می شناسد اسمبل شده و به صورت دست ساز می توان نام گذاری کرد . 


 


بدنه دوچرخه‌ها با توجه به محیط‌ هایی که در آن استفاده می‌شوند، طراحی‌ خاصی دارند و همچنین جنسیت افرادی که از آن استفاده می‌کنند نیز باعث متفاوت بودن آنها از هم می شود .حال باید ببینیم از دوچرخه برای چه رشته ای می خواهید استفاده کنید،


 

در رشته ی کوهستان به دلیل فشاری که بر اثر مسیر و صخره ها به بدنه دوچرخه کوهستان وارد می شود بهتر است از بدنه ای که دو شاخ محکم تری داشته باشد و همچنین دارای کمک فنر دوچرخه، به دلیل مهار کردن فشار باشد. بدنه دوچرخه برند فوجی مدل Reveal 1.0 نیز به دلیل طراحی آن مربوط به رشته ی کوهستان بوده و این تنه ها دارای کمک فنر وسط می باشند که کمک وسط، دوچرخه سواری را برای رایدر در کوهستان ها راحت تر می کند. جنس این تنه از آلیاژ A6-SL می باشد. 



امروزه جوانان به ورزش دوچرخه سواری و حرکات نمایشی با آن روی آورده اند، طراحی بدنه ی این دوچرخه ها به گونه ای است که راحت بتوانند حرکات نمایشی را اجرا کنند. افراد علاقمند به این رشته ی ورزشی که برخی از لوازم این دوچرخه را دارند می توانند با تهیه بدنه و دوشاخ آن از سایت کافه ورزش دوچرخه مورد نیاز خود را اسمبل کرده است.


 

بدنه دوچرخه برند سانتا کروز مدل Jackal Comp Alloy Black می باشد که برای جامپ کاران و افرادی که حرکات نمایشی کار میکنند کاربرد دارد، جنس این بدنه از آلومینیوم می باشد.  همینطور دو شاخ دوچرخه جی تی مناسب BMX مدل DLSY  نیز برای این رشته ورزشی و BMX کاران مناسب می باشد . در این رشته ی ورزشی به دلیل پرش هایی که با دوچرخه صورت می گیرد امکان شکستن بدنه و دوشاخ زیاد است . جنس این دو شاخ کرومولی بوده و بسیار سبک می باشد . 



در صورتی که شما طوقه ی دوچرخه 26 یا 27.5 را موجود دارید و میخواهید برای آن یک تنه ی مناسب و با کیفیت تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما بدنه دوچرخه فوجی مدل Tahoe 1.0می باشد، نوع پیشانی این فریم اور سایز بوده و جنس آن از آلومینیوم می باشد و همچنین قیمت بسیار مناسبی هم دارد . امروزه با توجه به کمبود دوچرخه های فوجی در بازار استفاده از این فریم ها برای اسمبل کردن دوچرخه بسیار کار به صرفه ای می باشد . 

نظرات

ارسال نظر