خرید عینک دوچرخه
خرید عینک دوچرخه

خرید عینک دوچرخه

خرید عینک دوچرخه

دوچرخه سواری یک ورزش تفریحی لذت بخش است که مانند سایر ورزش‌ها نیاز به تجهیزات مورد نیاز خود می باشد . عینک دوچرخه سواری یکی از اکسسوری های مهم و ضروری در ورزش دوچرخه سواری است. چشم مهم‌ترین قسمت بدن می‌باشد، هر گونه آسیب رسیدن به چشم می‌تواند فعالیت شما را به کلی مختل کند. همیشه دوچرخه سواران حرفه‌ای حین ورزش از عینک دوچرخه سواری مخصوص استفاده می‌کنند.


مزایای استفاده از عینک‌دوچرخه سواری :


عینک مخصوص دوچرخه سواری جلوی ورود باد و سرما به چشم شما را می‌گیرد و همچنین از ورود گرد و غبار، حشرات، سنگ ریزه ها و ... که تعادل دوچرخه سوار را ممکن است بهم بزند جلوگیری می کند.


اشعه‌های نور خورشید خیلی مضر هستند و به چشم شما آسیب وارد می‌کنند. فیلترهای عینک دوچرخه‌سواری تا حدودی آن‌ها را خنثی می‌کند.


نکات مهم هنگام خرید عینک دوچرخه سواری:


1-قیمت خرید 2- ضد آب بودن 3- جنس شیشه عینک 4- استاندارد و ایمنی 5- سایز و وزن عینک 6- میزان پوشاندن چشم 7- جنس و شکل فریم و شیشه عینک


برند سوییس آی Swisseye

از سال 1996 در آلمان پایه گذاری شده است و تا به امروز در تولید عینک های ورزشی، حفاظتی و مخصوص که در عینک فروشی ها به عنوان عینک های ورزشی معروف هستند بسیار موفق بوده است. ا مـروزه Swisseye برای رشته های مختلف هیجان انگیز و اکشن ورزش از دوچرخه سواری، اسکی، موج سواری، موتور سواری و … عینکی را برای شما در نظر گرفته است.


یکی از اولین شرکت هایی است که عینک های ورزشی برای رشته های پر تحرک ورزشی و فعالیت‌های ماجراجویانه با ویژگی های خاص نوآورانه و تلفیق آن با تکنولوژی های روز دنیا نظیر روکش های ضد بخار و ضد خش و … را تولید کرده است. با کیفیت ترین عینک ها با مواد انعطاف پذیر و ضد حساسیت و لنز های نشکن پلی کربنات برای فعالیت های ورزشی توسط این شرکت تولید شده است.


طراحی و تکنولوژی مدرن در عینک‌ آفتابی ورزشی و حرفه‌ای سوییس آی به گونه ای است که با توجه به چالش های پیش روی هر ورزشکار و نیازهای تخصصی آن در رشته ورزشی خود، بتواند بالاترین کارایی و عملکرد را برای آنها فراهم نماید.

نظرات

ارسال نظر