خرید عینک دوچرخه سواری
خرید عینک دوچرخه سواری

خرید عینک دوچرخه سواری

خرید عینک دوچرخه سواری

عینک های دوچرخه سواری برخلاف عینک های معمولی دچار مُد و تغییر نمی شوند و هدف اصلی آنها محافظت چشم است، اما این محافظت فقط به نور خورشید محدود نمی شود، بلکه از ورود گرد و خاک به چشم نیز جلوگیری می کند . عینک دوچرخه صرفاً مخصوص فصل تابستان نمی باشد بلکه می توانید از عینک در فصل زمستان و پاییز و در شرایط آب و هوایی بارانی برفی و طوفانی نیز استفاده کنید . برخی از مدل ها با چندین لنز برای شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده اند .  


فصل تابستان نزدیک است و با توجه به شدت آفتاب در این فصل حتماً شما هم به فکر خرید یک عینک آفتابی استاندارد و مناسب هستید ، پس لازم است بدانید که حساسیت چشم به اشعه ماورای بنفش خورشید 10 برابر بیشتر از حساسیت پوست می باشد، بنابراین استفاده از عینک در تمام روزهای تابستان و دیگر فصل ها مهم و ضروری می باشد . 
 

از نکات اصلی هنگام خرید عینک دوچرخه سواری توجه به اندازه فریم عینک می باشد، حالت فریم عینک ها با هم متفاوت است، انتخاب فریم مناسب با استانداردهای روز، نقش خیلی مهمی در ایمنی، راحتی و عمکرد عینک آفتابی برای افراد دارد.
 

 عینک های تابستانی بیشتر دارای شیشه جیوه ای یا آینه ای هستند، چون این عینک ها بیشترین بازتاب نور را دارند و امن ترین گزینه برای تابش شدید نور خورشید هستند، در ضمن رنگ های جیغ و تند و شادی دارند که استایل های تابستانی را تکمیل می کنند . عینک های برند سوییس آی مدل Swisseye freestyle ( عینک فری استایل ) و Swisseye cleanocean1 )( عینک کلین اوشن ) و Swisseye Kanjo Flex2 ( عینک کانجو فلکس ) دارای شیشه های رنگی می باشند که می توانید در سایت کافه ورزش انواع مدل بیشتر و عکس های آن را ببینید.


سوییس آی یکی از شرکتهای مطرح در زمینه تولید عینکهای ورزشی ضد بخار و ضد خش است که با کیفیت ترین عینکها را با استفاده از مواد انعطاف پذیر و ضد حساسیت و همچنین لنزهای نشکن پلی کربنات برای فعالیت های ورزشی آماده می کند.. برند Swisseye از سال 1998 در آلمان تاسیس شده است و تا به امروز در تولید عینکهای ویژه ای که در عینک فروشی ها و فروشگاه های تجهیزات ورزشی به عنوان عینک ورزشی معروف هستند، بسیار موفق بوده است.


از جمله ویژگی های عینک های سوییس آی : 

  • دارای لنز مقاوم در برابر ضربه های احتمالی، جنس لنز از پلی کربنات بوده که مشابه شیشه هواپیما است و غیر قابل تخریب می باشد،
  • دارای لنز زاپاس برای بضی از مدل ها
  • مجهز به سیستم نوآوری گردش هوا در عینک به منظور جلوگیری از بخار گرفتگی
  •  قابلیت تنظیم پل بینی
  • دارای کیف همراه با جنس میکروفایبر 

عینک دوچرخه سواری سوییس آی مدل Swisseye Nucleo و عینک دوچرخه سوییس آی مدل Swisseye Novena دارای لنز زاپاس برای شرایط هوایی مختلف می باشد که می توانید مدل های مختلف آن را در سایت کافه ورزش ملاحظه نمایید . 

عینک بزرگ دوچرخه سواری سوییس آی مدل Swisseye Mantra  یکی از پرفروش ترین عینک های این برند می باشد ، به دلیل ظاهر بزرگ باعث دید وسیع شده و سطح بیشتر صورت را پوشش می دهد. 

نظرات

ارسال نظر