معرفی طبق قامه دوچرخه برند FSA
معرفی طبق قامه دوچرخه برند FSA

معرفی طبق قامه دوچرخه برند FSA

معرفی طبق قامه دوچرخه برند FSA

طبق قامه دوچرخه قطعه ای است که مستقیما نیروی پا و بدن دوچرخه سوار را به دوچرخه و تنه یا همان فریم دوچرخه منتقل میکند و موجب حرکت میگردد. طبق قامه های مختلف در ابعاد و جنس های مختلفی برای رشته های دوچرخه سواری مختلف وجود دارد.


به طور کلی هر چه طول طبق قامه و تعداد دندانه آن بیشتر باشد برای مسیر های سرعتی تر مناسب تر است و هر چه کمتر برای مسیر های کوهستانی بهتر است.


طبق قامه ها که از قطعات تنه دوچرخه می باشند در انواع مختلف و برای دوچرخه های مختلف طراحی و با انواع آلیاژ های کرومولی، استیل، آلومینیوم و کربن ساخته شده است.





طبق قامه های دوچرخه برند  FSA :
 

طراحی خلاقانه همراه با آخرین فن آوری، مواد و فرآیند های پیشرفته تولید، این اطمینان را حاصل می کند که FSA مطمئن ترین لوازم و قطعات دوچرخه را ارائه می دهد. شرکت FSA مطابق با استانداردهای دقیق و با بالاترین گواهینامه سعی در تولید بهترین محصولات ممکن را دارد.


 

در طی سال های گذشته، مهندسین و طراحان FSA، تحول عظیمی در تولید طبق قامه های سبک (K-Force ) ایجاد کردند .


 

این طبق قامه های سبک تمام ویژگی های ضروری برای برنده شدن در مسابقات را دارد و تمام کسانی که از آن استفاده می کنند را تحت تاثیر قرار می دهد . هدف این شرکت بزرگ، افزایش استحکام، دقت در بهینه سازی تعویض دنده و کاهش وزن می باشد و  در نتیجه برای رسیدن به این هدف تغیراتی رادر طبق قامه های خود بوجود آورده است.


 

طبق قامه های FSA هر آنچه را که یک دوچرخه سوار برای لذت بردن از دوچرخه سواری لازم دارد را در خود دارد. 


 

این برند نیز در ساخت طبق قامه های جاده فعال بوده و مدل Crank evo Gossamer را تولید کرده است.


 

جنس این طبق از آلومنیوم سبک بوده و حدود 700 گرم وزن دارد و در دو مدل به تعداد دندانه های 39/53 و 34/50 ارائه شده است، از دیگر برتری های این طبق میتوان به جفت بودن سینی های آن اشاره کرد که قدرت رکاب زدن در سر بالایی هارا افزایش میدهد.

طبق قامه دوچرخه

نظرات

ارسال نظر