خرید لوازم دوچرخه در کیش - بخش دوم
خرید لوازم دوچرخه در کیش - بخش دوم

خرید لوازم دوچرخه در کیش - بخش دوم

خرید لوازم دوچرخه در کیش - بخش دوم

همانطور که در مقاله ی قبلی اعلام شد، در شهر کیش و سایر استان ها مغازه داران و فروشگاه هایی که دوچرخه و قطعات و لوازم دوچرخه به دوچرخه سواران ارائه می دهند می توانند با خرید محصولات کارتنی تاپیک به صورت عمده  و بدون واسطه از سایت معتبر کافه ورزش فروشگاه خود را تجهیز کرده. برند تاپیک به دلیل کیفیت بالا و استاندارد بودن، بین دوچرخه سواران شناخته شده و بسیار معتبر می باشد. 


در مقاله ی قبلی به چند مورد از این محصولات کارتنی اشاره شد، در این مقاله نیز سایر لوازم و قطعات توضیح داده می شود.


1- صندلی کودک مخصوص دوچرخه برند تاپیک مدل TCS2207: جنس صندلی پلاستیک پلیمر سخت است که باعث مقاومت هر چه بیشتر آن میباشد.دارای جا پایی قابل تنظیم برای استفاده بازه سنی بیشتری از کودکان می باشد، دارای تشک جدا شونده و لوله برای محافظت از کودک است . صندلی به همراه ترکبند دوچرخه می باشد. قیمت این محصول با تخفیف 6.299.000 تومان است.


2-  تریلر دوچرخه و کیف برند  تاپیک مدل TTR-TX: این کالا برای سایکل سواران و دوچرخه سوارانی که میخواهند بار اضافه با خود حمل کنند بسیار مناسب می باشد . جنس فریم آن آلومینیوم می باشد .و برای سایز های مختلف دوچرخه مناسب بوده. همچنین کیف تاپیک استفاده شده ضد اب بوده و وزن تریلر به همراه کیف 6 کیلوگرم میباشد. قیمت این محصول 12.750.000 تومان می باشد. 


3-  تلمبه دستی دوچرخه برند تاپیک مدل TPSDXG-XL: همه ی دوچرخه سواران به یک تلمبه دستی دوچرخه  نیاز دارند تا در مواقع ضروری در حین دوچرخه سواری از آن استفاده کنند . این مدل تلمبه دستی دوچرخه با قدرت فشار 360psi  برای باد کردن سریع لاستیک ها مناسب می باشد .جنس بدنه آلومینیوم می باشد و والف آن با طراحی جدید کمترین خروجی باد را دارد. بست شلنگ و بدنه نیز قابلیت جا به جایی دارد ،همچنین دارای دکمه تخلیه هوا برای تنظیم میزان باد می باشد. . این محصول شامل یک کارتن 30 عددی تلمبه دستی تاپیک مدل TPSDXG-XL است که قیمت هر عدد تلمبه دستی مبلغ 1.299.000 تومان است.


4-  سبد عقب چمدانی چرخدار تاشو دوچرخه برند تاپیک مدل TB2008: دارای چرخ جهت حمل و نقل راحت می باشد و بدنه ی این سبد قابل انعطاف و مقاوم بوده همچنین قابلیت تاشو دارد. دارای یک محفظه اصلی ظرفیت 25 لیتر است. این محصول شامل یک کارتن 5 عددی سبد عقب چمدانی چرخدار تاشو دوچرخه برند تاپیک مدل TB2008 است و قیمت هر عدد سبد دوچرخه مبلغ 1.899.000 تومان است. 


5- کیف روی فرمان دوچرخه برند تاپیک مدل TT3022B : بزرگترین کیف جلوی فرمان دوچرخه بوده و دارای محفظه ی بزرگ و کاور باران و بند اضافه برای استفاده روی دوش می باشد. جنس آن پارچه نایلون می باشد . قیمت هر عدد کیف روی فرمان دوچرخه برند تاپیک مدل TT3022B مبلغ 2.199.000 تومان است. این محصول شامل یک کارتن 12 عددی است.


6- ترکبند عقب دوچرخه برند تاپیک مدل TA2408M2: این ترکبند با ساختاری منحصر به فرد و مخصوص دوچرخه های کوهستان می باشد . جنس آن آلومینیوم بوده و توانایی تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را دارا می باشد . از مزیت های آن قابلیت نصب انواع کیف های تاپیک برروی آن می باشد و همچنین از دیگر امکانات منحصر به فرد این ترکبند می توان به دارا بودن یک بازتاب دهنده نور اشاره کرد که در شب دوچرخه سواری امنی را فراهم می کند. قیمت هرعدد ترکبند عقب دوچرخه برند تاپیک مدل TA2408M2 مبلغ 2.999.000  تومان است، این محصول شامل یک کارتن 10 عددی ترکبند عقب دوچرخه برند تاپیک می باشد.

نظرات

ارسال نظر