خرید نگهدارنده موبایل
خرید نگهدارنده موبایل

خرید نگهدارنده موبایل

خرید نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل که با نام‌های دیگری مثل هولدر موبایل و استند موبایل هم شناخته می‌شود؛ یکی از ابزار بسیار کاربردی می باشد که به افراد کمک می‌کند تا وسیله هوشمند خود را در زاویه دید مناسب و دلخواه بدون استفاده از دست های خود نگه دارند.از این ابزار بسیار کاربردی می توان در منزل، محیط کار، و هنگام رانندگی در خودرو استفاده کرد .

نگهدارنده های موبایل انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارد و هر شخص با توجه به نیاز و محیطی که قرار است از پایه نگهدارنده استفاده کند، استند مورد نیاز خود را خریداری می نماید.


هنگامی که به سراغ خرید نگهدارنده موبایل می‌روید نباید تنها به قیمت و ظاهر آن فکر کنید. خرید این دست از لوازم جانبی به دقت زیادی نیاز دارد، اگر به این نکته توجه نکنید ممکن است به گوشی یا تبلت شما آسیب وارد شود. 


یکی از انواع نگهدارنده ی موبایل مربوط به ماشین می باشد، نگهدارنده ی موبایل به راننده کمک می کند تا تمام تمرکز و حواسش به رانندگی بوده و از دست‌های خود بیشتر برای گرفتن فرمان و رانندگی استفاده کند تا نگهداشتن گوشی . اندازه، جنس و نوع چسبندگی از ویژگی‌هایی است که کارایی هولدر را بهبود می‌بخشد.

ممکن است نگهدارنده ای را خریده باشید که همه ویژگی‌های یک هولدر خوب را داشته باشد اما مناسب شما نباشد. بهتر است نگهدارنده ی شما قابلیت چرخش به طرفین را نیز داشته باشد و همچنین دارای رابطی باشد که بتوان آن را به سطوح صاف و صیقلی مثل شیشه که بهترین جا برای نصب هولدر می باشد نصب کرد .

نگهدارنده موبایل مدل TC1031 از برند معتبر تابیک و همچنین  نگهدارنده، IDW  مدل Car Mount دو مدل از نگهدارنده ها می باشند که تمام این ویژگی ها را داشته و با اطمینان می توانید خریداری کنید و به دلیل گیره های متحرک 6 تا 9.5 سانتی متر عرض ، مناسب برای هر نوع گوشی با هر سایزی می باشد. 


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد مطالعه می‌کنید و بیشتر علاقمند به خواندن کتاب در گوشی یا تبلت خود هستید اما نگهداشتن گوشی در دست برای شما عذاب آور است بهتر است نگهدارنده موبایل و تبلت پایه کوتاه IDW به همراه سه پایه را خریداری کنید و پس از قرار دادن موبایل خود روی آن، به راحتی به مطالعه ادامه دهید.

جنس این مدل نگهدارنده از آلومینیوم می باشد و بسیار بادوام و مقاوم است و برای تبلت نیز مناسب می باشد . همچنین می توانید از سه پایه ی آن برای نگهداری گوشی در هنگام فیلم‌برداری و سلفی نیز استفاده کرد که به آن نگهدارنده موبایل و تبلت می گویند.. 
 
حال اگر میخواهید هنگام دوچرخه ی سواری نیز از موبایل خود برای یافتن مسیر خود استفاده کنید، بهتر است نگهدارنده ی مخصوص دوچرخه را خریداری کنید، نگهدارنده موبایل روی فرمان دوچرخه که دارای یک پایه مخصوص Q شکل است، که قابل اتصال به اشیاء مختلف از جمله فرمان دوچرخه  می باشد و قابلیت تغییر شکل به حالت های متنوع را دارد. 
    

نظرات

ارسال نظر