خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه
خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه

خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه

خرید کیف نگهدارنده موبایل برای دوچرخه

شما برای بهبود تجربه ی دوچرخه سواری خود نیاز به لوازم جانبی ای دارید که استفاده از برخی از آنها برای سواری ایمن و راحت لازم و ضروری است. دوچرخه سواری مانند هر فعالیت بدنی دیگری می تواند خطراتی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، ضروری است که به تجهیزات ایمنی دوچرخه مجهز باشید.
 

از جمله لوازم جانبی ضروری می توان به کلاه ایمنی دوچرخه، چراغ بوق دار دوچرخه، قفل دوچرخه و ابزارهای تعمیراتی جهت به وجود آمدن مشکل در مسیر مانند آچار دوچرخه، ست پنچرگیری دوچرخه نیز مورد نیاز است . 
 


داشتن کوله پشتی دوچرخه سواری برای دوچرخه سوار تا برخی از لوازم خود را در آن قرار دهد گزینه ی مناسبی می باشد، مطمئنا شما همیشه می توانید لوازم خود را در کوله پشتی و بر پشت خود حمل کنید، اما حمل آن بر روی دوچرخه، آسان تر خواهد بود. از دیگر لوازم جانبی دوچرخه که به حمل راحت کمک می کند، می توان به کیف نگهدارنده موبایل اشاره کرد.



کیف های نگهدارنده موبایل مخصوص دوچرخه به شما این اطمینان را می دهد که با خیال آسوده دوچرخه سواری کنید و از گوشی موبایل خود محافظت کنید . با استفاده از کیف های نگهدارنده شما می توانید بدون در دست گرفتن گوشی خود از اپلیکیشن های مسیریابی و یا نقشه استفاده کنید، همچنین این نگهدارنده ها باعث می شود گوشی شما از عوامل محیطی مثل گرد و غبار و رطوبت در امان باشد . 

امروزه این کیف های نگهدارنده موبایل برای دوچرخه در طرح ها مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده است. برند تاپیک از سال 1991 با ایده و طراحی جالب و منحصر به فرد خود یکی از پیشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه به شمار می رود. این برند تایوانی به دلیل تولید محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زیاد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است. 



کیف های نگهدارنده موبایل مخصوص دوچرخه برند تاپیک دارای بدنه اسفنجی جهت محافظت بیشتر و صفحه لمسی واضح جهت نشان دادن صفحه تلفن همراه می باشد. همچنین دارای سیستم QuickClick جهت جابه جایی راحت و سریع و نصب روی میله فرمان و دسته دوچرخه می باشد تا دوچرخه سوار برای نصب این کیف ها را مشکلی نداشته باشد . 



کیف های نگهدارنده موبایل مخصوص دوچرخه برند تاپیک برای انواع گوشی های همراه طراحی شده ، کیف نگهدارنده موبایل مدل RideCase  از جنس پلاستیک سبک بوده و خاصیت ضد آبی ندارد و فقط جهت نگهداری گوشی همراه روی موتور و دوچرخه می باشد، اما کیف نگهدارنده موبایل مدل SMARTPHONE DRYBAG به دلیل لایه مشبک روی آن از ورود آب به داخل گوشی شما محافظت کرده و برای روزهای بارانی نیز بسیار مناسب می باشد . 

نظرات

ارسال نظر