دستکش دوچرخه سواری IXS BC-X3.1 محافظ دست های شما
دستکش دوچرخه سواری IXS BC-X3.1 محافظ دست های شما

دستکش دوچرخه سواری IXS BC-X3.1 محافظ دست های شما

دستکش دوچرخه سواری IXS BC-X3.1 محافظ دست های شما

iXS در دهه گذشته به عنوان جزء یکی از تولید کنندگان برجسته لباس های ورزشی و وسایل حفاظتی با تکنولوژی بالا برای دوچرخه های کوهستان بوده است. تولیدات این شرکت برگرفته از تجربیات دوچرخه سواران مطرح در این زمینه بوده و از همین نظر نیز به احتیاجات دوچرخه سواران پاسخ واقعی می دهد.
این کمپانی موفق در توسعه ابداع و کاربرد در زمینه پوشاک و تجهیزات است. توسعه این تیم در راستای اهمیت روی استایل منحصر به فرد و عالی می باشد. علاوه براین استفاده از مدرن ترین و بالاترین تکنولوژی در تولید اجناس از اهداف مهم این کمپانی است.
برند IXS با تست های موثر در صدد پیشرفت در تولید پوشاک و تجهیزات می باشد، همچنین در صنعت دوچرخه و موتورسیکلت نیز از بهترین و برجسته ترین برندها محسوب می شود و همواره در تلاش جهت دستیابی به بالاترین سطح تکنولوژی و پیشرفت و تقویت محصولات است. این محصولات به بیش از 50 کشور فروخته شده است.

برای انجام دادن هر ورزشی لوازم مخصوص آن نیاز است تا احتمال آسیب دیدگی را کاهش دهد،دستکش دوچرخه سواری یکی از آن دسته از لوازمی است که احتمال آسیب دیدگی دست شما را حین دوچرخه سواری کاهش می دهد. طرز تفكر و تلقي افراد ناآگاه و غير حرفه اي از پوشيدن دستكش مخصوص دوچرخه سواري، زيبايي و مدل آن مي باشد اما اين گونه نيست ؛ واقعيت اين است كه اولين قسمت از بدن شما كه در زمين خوردن ها كه باسطح زمين تماس پيدا مي كند، دستها و كف دستان مي باشد پس دستكش مخصوص دوچرخه سواري يكي از مهمترين پوشاك لازم در دوچرخه سواري و مخصوصا دوچرخه سواري كوهستان مي باشد و دستان شما را در مقابل خار و خاشاك و زمين خوردن ها محافظت مي كند.همچنین برای مسافت های طولانی در جاهای گرم حتما از دستکش مخصوص استفاده کنید چون دستهایتان عرق میکند و دوچرخه سواری بدون دستکش برایتان سخت میشود. البته استفاده از دستکش های استاندارد، علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن دست در برابر ضربه های احتمالی از آسیب هایی که در اثر خستگی و تکرار زیاد تمرین ایجاد می شود نیز جلوگیری خواهد کرد. دستکش دوچرخه سواری استاندارد باید مناسب سایز دست باشد، یعنی کوچک تر یا بزرگ تر نباشد.

دستکش های IXS BC-X3.1  از دستکش های استاندارد دوچرخه سواری می باشد که دارای کفه سیلیکونی برای چسبندگی بهتر است، در نتیجه دست ها روی گریپ دوچرخه سر نمی خورد. علاوه براین کفه ژل دار این دستکش موجب محافظت بیشتر دست ها هنگام دوچرخه سواری می گردد. قسمت سر انگشتان جهت دوام بیشتر تقویت شده است و دارای پد مخصوص گوشی های تاچ در نوک انگشتان در چهار رنگ مختلف می باشد.طراحی این دستکش به دلیل پوشش مشبکی که دارد، هوا براحتی داخل آن جریان می یابد و بنابراین دست کمتر عرق می کند و از بیماری های پوستی نیز جلوگیری می کند. این دستکش ارگونومیک در رنگ های متنوع برای هر سلیقه ای طراحی شده و بهترین انتخاب برای همه دوچرخه سواران می باشد.

نظرات

ارسال نظر