دوچرخه شهری فوجی کراس تاون 2018
دوچرخه شهری فوجی کراس تاون 2018

دوچرخه شهری فوجی کراس تاون 2018

دوچرخه شهری فوجی کراس تاون 2018


مصرف بی رویه سوخت های فسیلی یکی از اصلی ترین دلایل گرمایش زمین به شمار می رود؛ در این بین استفاده از خودرو های با سوخت جایگزین و دوچرخه ها، جدی ترین گزینه ها برای مهار این مصرف لجام گسیخته هستند.

همه ما هر از چند گاهی خبر دوچرخه سواری وزرا، اساتید دانشگاه و چهره های صاحب نام کشورهای پیشرفته را برای رفتن به سر کار و سفرهای درون شهری شنیده ایم. ضرورت استفاده روزمره از دوچرخه ها به میزانی افزایش یافته که مقامات تراز اول دنیا سعی در شروع این فرهنگ سازی از خودشان دارند.

فوجی یکی ازقدیمی ترین و با تجربه ترین برندهای دوچرخه درتولید محصولات دوچرخه سواری می باشد که برای اثبات ادعای خود تاکنون دوچرخه های بی نظیر و خلاقانه ای در انواع رشته ها  از جمله شهری تولید کرده است.

یکی از بهترین مدل های دوچرخه شهری فوجی ، کراس تاون است . دوچرخه فوجی کراس تاون مدل  1.3 LS  وکراس تاون مدل 2.1 LS محصول سال 2018 است.

دوچرخه فوجی کراس تاون 1.3 دارای دو مدل 1.3 و  1.3 LS  است که تنها تفاوت آنها در طراحی تنه است.جنس بدنه این دوچرخه 15 کیلویی، از آلومینیوم بسیار مقام تشکیل شده است.
 

                                                                       

ترکیب سیستم شانژمان 24 دنده ای برند معتبر شیمانو (Shimano) و ترمز دیسک مکانیکی تکترو (Tektro) تجربه بی نظیری را از دوچرخه سواری در معابر شهری برای رایدر به ارمغان می آورد.لاستیک این دوچرخه شهری به گونه ای طراحی شده است که بیشترین میزان سرعت گیری را داشته باشد.

مدل دیگر کراس تاون 2.1 است.  دارای دو مدل 2.1 و  2.1 LS  است که تنها تفاوت آنها در طراحی تنه است.

در ساخت این دوچرخه با بدنه آلومینیومی بسیار مقاوم، از قطعات برند های نام آشنایی همچون شیمانو (سیستم شانژمان با 21 دنده) و تکترو (ست ترمز) استفاده شده است.

ترمز این دوچرخه شهری، از نوع وی بریک (V-Break) و با کمترین میزان اصطکاک برای دوچرخه سوار است.لاستیک های این محصول چسبندگی بسیار مناسبی برای راندن در معابر شهری دارند.

خرید دوچرخه کراس تاون را به خانم ها و آقایان خوش سلیقه که علاوه بر کارکرد به زیبایی دوچرخه نیز اهمیت می دهند، پیشنهاد می کنیم.

 

نظرات

ارسال نظر