دوچرخه فوجی Sportif2.1
دوچرخه فوجی Sportif2.1

دوچرخه فوجی Sportif2.1

دوچرخه فوجی Sportif2.1

دوچرخه سواری در دنیا به عنوان ورزشی هوازی که برای بیشتر افراد از کودکان گرفته تا سالمندان قابل استفاده است، شناخته می­شود اما این باعث نمی­شود که سهم به سزای دوچرخه سواران حرفه ای در این رشته نادیده گرفته شود.

نکته مهم در خرید دوچرخه های حرفه­ ای، شناخت انواع آن و انتخاب گزینه مناسب و متناسب با نیازهای هر شخص است. « دوچرخه Sportif2.1» محصولی کارآمد از دسته دوچرخه­ های جاده کمپانی نام آشنای فوجی و با طراحی منحصر به فرد برای راحتی و کارآیی هرچه بیشتر در جاده است.

این محصول به گونه ­ای طراحی شده که به واسطه لاستیک­های باریک، صاف و بدون عاجش کمترین میزان اصطکاک و نهایت سرعت­گیری را در جاده­ ها داشته باشد. بدنه آلومنیومی و دوشاخ کربنی دوچرخه در کنار ست چرخ­های برند ورا  (Vera ) ، سبکی خوبی را برای شما به ارمغان می­ آورد. بیشتر ست لوازم این محصول زیبا (فرمان، لوله زین، زین) ساخت برند معتبر اووال (oval ) و سیستم دنده 2 به 9 آن محصول برند حرفه­ ای شیمانو ( sora ) است.

خرید این دوچرخه با ترمز محبوب وی بریک (V-Brake) به خانم­ها و آقایانی که علاقه مند به سرعت و هیجان و در عین حال ایمنی هستند، توصیه میشود.

نظرات

5/5 1 1 1

ممنون از مطالب مفید

ارسال نظر