دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده
دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده

دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده

دوچرخه فوجی، دوچرخه خانواده

فوجی یکی ازقدیمی ترین و با تجربه ترین برندهای ژاپنی دوچرخه درتولید محصولات دوچرخه سواری می باشد که در سال 1899 تاسیس شده است.  این برند معتبر برای اثبات ادعای خود تاکنون دوچرخه های بی نظیر و خلاقانه ای در انواع رشته ها تولید کرده است. چندین سال بعد آنقدر پیشرفت محصولات این برند زیاد بود که نه تنها توانست برنده مسابقات آسیایی شود، بلکه چندین سال در خرید دوچرخه، در دید خریداران بهترین برند جهان بود.
 

دوچرخه های تولیدی این برند، سبک وزن و کارآمد، سازگار با تکنولوژی های مدرن و از نظر کیفیت، سرعت، دوام و قیمت غیر قابل رقابت هستند. فلسفه برند فوجی استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و همکاری با ورزشکاران برای تولید محصولاتی با کارایی بالا است که این فلسفه باعث تداوم این برند در مدت فعالیت آن شده است.


دوچرخه های بچه گانه این روزها در تمامی کشور ها مورد استفاده زیادی قرار میگیرد بخصوص که دوچرخه برای کودکان هم وسیله ی بازی محسوب شده و هم وسیله ای برای ورزش است،

نمایندگی انحصاری فوجی در ایران مفتخر است با بالاترین درجه کیفی دوچرخه های فوجی را در اختیار شما قرار دهد تا کودکان ایرانی اولین رکاب های کودکی خود را بسیار لذت بخش و خاطره انگیز داشته باشند.


خانواده ها باید از همان دوران کودکی برای سلامت بدن کودکان آنها را به ورزش تشویق کنند، همچنین برای انگیزه دادن به کودکان می توانند به همراه آنها دوچرخه سواری کنند، شرکت فوجی علاوه بر دوچرخه های بچه گانه برای انواع رشته های دوچرخه سواری نیز دوچرخه هایی را طراحی کرده است که طرفدادن خود را دارد . دوچرخه شهری، دوچرخه کوهستان، دانهیل و یا دوچرخه پیست و ...


دوچرخه بچه گانه فوجی مدل kit 20 و Fazer 20 انتخاب بسیار مناسبی به عنوان یک دوچرخه کودک بوده و می توان آنها را یک دوچرخه با کیفیت از لحاظ ساخت و استحکام بدنه دانست. ترمز دوچرخه در این دو مدل مدل V-Brake است که بهترین انتخاب برای کودکان است. دوچرخه سایز 20 برای کودکان با قد 113 تا 144 مناسب می باشد .


برای بزرگسالان نیز دوچرخه کوهستان فوجی نوادا 1.9  V-BRAKE EQP مناسب می باشد، این دوچرخه به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در مسیر های شهری و کوهستان بدون فشار و به راحتی لذت بیشتری از دوچرخه سواری ببرید . دوچرخه ی موجود در سایت کافه ورزش سایز 19 بوده و سایز طوقه ی آن 26 می باشد ، این دوچرخه طراحی بسیار زیبایی دارد و هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این دوچرخه استفاده کنند . 


شما می توانید لذت دوچرخه سواری را با همراهی فرزندان و خانواده ی خود در دوچرخه سواری چند برابر کنید. 

نظرات

ارسال نظر