دوچرخه کوهستان فوجی Adventure
دوچرخه کوهستان فوجی Adventure

دوچرخه کوهستان فوجی Adventure

دوچرخه کوهستان فوجی Adventure

یکی از ویژگی‌های مهم وسایلی که در کوهستان‌ها استفاده می‌شوند، وزن سبک و دوام بالای آن‌ها است به همین دلیل ورزشکارانی که در محیط‌های کوهستانی فعالیت می‌کنند باید در انتخاب تجهیزات خود دقت زیادی به خرج دهند.

دوچرخه کوهستان فوجی مدل Adventure نیز با برخورداری از قطعات سبک و با‌کیفیت  جز دوچرخه های کوهستانی اسپورت محسوب می شود و می توان گفت مخصوص کارهای معمولی و درخاک و خیابان است و جز ارزان ترین دوچرخه های فوجی و گرید پایین به حساب می آید.

دوچرخه‌ها بنابر کاربردی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که یکی از انواع این دسته‌بندی ،دوچرخه‌های کوهستان یا Mountain Bicycle است.

دوچرخه‌های کوهستان دارای بدنه‌هایی مقاوم و در عین حال سبک هستند. تایرهایی که در دوچرخه‌های کوهستان استفاده می‌شوند معمولا دارای آج‌های بیشتری به نسبت سایر دوچرخه‌ها است تا کمتر دچار فرسودگی شوند، همچنین این نوع دوچرخه‌ها باید کمک‌ فنرهایی مقاوم‌تر و با‌کیفیت داشته باشند تا در زمان حرکت در محیط‌هایی با شیب تند، از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار باشند.


دوچرخه‌های کوهستان باید دارای فرمانی صاف با مقدار کمی انحنا باشند تا ورزشکاران در سرعت زیاد بتوانند به خوبی دوچرخه خود را کنترل کنند. این دوچرخه دارای 21 دنده است، 3 دنده جلو و 7 دنده عقب که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با راحتی بیشتری در محیط‌های نا‌هموار دوچرخه‌سواری کنید.

سیستم دنده دوچرخه شامل وسایلی نظیر طبق عوض‌کن، شانژمان، خودرو و زنجیر می‌باشد. شانژمان و طبق عوض کن  این دوچرخه از تولیدات شرکت قدیمی شیمانو است که تجهیزات جانبی دوچرخه بسیاری از برندهای معتبر جهانی را پوشش می‌دهد. استفاده از قطعات با‌کیفیت از محصولات این شرکت  شرایطی را فراهم کرده است تا شما خیالی آسوده‌تر از عملکرد بالای دوچرخه خود داشته باشید.


ست ترمز  دوچرخه Adventure از نوع لقمه ای یا V-BREAK است. تایر‌های این دوچرخه نیز از تولیدات کمپانی فوجی است که با قابلیت استفاده در خاک و آسفالت با سایز طوقه 27.5 بین مدل های شهری و کوهستان قرار می گیرد، از این رو هم در مسیرهای شهری و هم سنگلاخی رکاب خور خوبی دارد.


کمپانی فوجی یکی از قدیمی ترین برندهای دوچرخه در جهان است که از سال 1899 در این صنعت فعالیت دارد. فلسفه برند فوجی استفاده از پیش رفته ترین تکنولوژی ها و همکاری با ورزشکاران برای تولید محصولاتی با کارایی بالا است که این فلسفه باعث تداوم این برند در مدت فعالیت آن شده است.

نظرات

ارسال نظر