معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018
معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018

معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018

معرفی دوچرخه کوهستان نوادا 1.3 فوجی محصول 2018


فوجی یکی ازقدیمی ترین و با تجربه ترین برندهای ژاپنی دوچرخه درتولید محصولات دوچرخه سواری می باشد که برای اثبات ادعای خود تاکنون دوچرخه های بی نظیر و خلاقانه‌ای در انواع رشته‌ها تولید کرده است. دوچرخه‌های تولیدی این برند، سبک وزن و کارآمد، سازگار با تکنولوژی های مدرن و از نظر کیفیت، سرعت، دوام و قیمت غیر قابل رقابت هستند.


 

برند فوجی در رشته کوهستان دارای چند رده بندی میباشد که از مهمترین آنها رده نوادا است. نوادا دوچرخه کوهستان کلاس اسپرت از برند فوجی می باشد، که می توان به عنوان دوچرخه شهری و کوهستان استفاده نمود که برای مصارف روز مره و دوگانه گزینه مناسبی خواهد بود با رده نوادا دوچرخه سواران در مسیر های کوتاه یا طولانی ، خاکی یا آسفالت دچار احساس خستگی نمی شوند.


 

نوادا از لحاظ تنوع به نسبت رده های دیگر متنوع تر است و تمام نیاز ها و سلیقه های مشتریان را پوشش داده است.


 

ساختار تنه سری جدید نوادا (2018) به گونه ای طراحی شده است که در مسیر های شهری و کوهستان دوچرخه سوار به راحتی و بدون فشار لذت بیشتری از دوچرخه سواری ببرد.


 

آلیاژ بدنه پایه آلومینیوم 6061 می باشد و با تراکم SL A2  طراحی و ساخته شده است که استحکام و حالت آیرودینامیکی را به نسبت مدل های قبلی افزایش چشم گیری داده است و از برند های دیگر متمایز میسازد.


 

دوچرخه نوادا 1.3 مدل 2018 دارای طراحی تنه SL  و دارای قطعات شانژمان XT  9سرعته و ترمز های دیسک هیدرولیک Shimano M315  و توپی چرخ های جلو وعقب Shimano Center Lock  می باشد و از صفحه دیسک جلو 180 میلی متر و عقب 160 میلی متر استفاده شده است.


 

این دوچرخه از دوشاخ Srsuntour XCM  با کورس بازی 100 میلی متر و با ریموت روی فرمان برای قفل و باز کردن بهره گرفته است.


 

دسته دنده و طبق قامه Shimano Alivio 22/32/44 دندانه می باشد.


 

تایر مورد استفاده در این دوچرخه شوالب مدل Smart Sam  بوده و وزن دوچرخه 13.8 کیلوگرم میباشد.


 

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این دوچرخه و مشاهده قیمت و موجودی به این لینک مراجعه کنید.

نظرات

ارسال نظر