درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش
درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش

درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش

درباره فروشگاه اینترنتی کافه ورزش

فروشگاه اینترنتی دوچرخه، لوازم دوچرخه، دستگاه بدنسازی و تجهیزات ورزشی

کافه ورزش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه، با امکان پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا تا 4 روز و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده به عنوان فروشگاه تخصصی دوچرخه خود را مطرح کند.


در کافه ورزش، میتوانید انواع دوچرخه های حرفه ای، دوچرخه های شهری، کوهستان و جاده، دوچرخه های بچه گانه و همچنین دوچرخه های بانوان از برندهای معتبری مانند فوجی (Fuji)، کنندال (Cannondale)، جی تی (GT) و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دوچرخه را مشاهده کنید. مشخصات فنی را مطالعه کنید و اینترنتی خریداری نمایید.


در این فروشگاه نخصصی دوچرخه،انواع لوازم دوچرخه شامل ابزار و آچار، چراغ دوچرخه، باربند دوچرخه، تلمبه دوچرخه، گلگیر و ترکبند دوچرخه، استند دوچرخه، قمقمه ورزشی، ساعت و کیلومتر شمار دوچرخه را می توانید مشاهده و بررسی نمایید.


در فروشگاه کافه ورزش، انواع پوشاک دوچرخه سواری شامل  کفش دوچرخه سواری، لباس دوچرخه سواری، عینک ورزشی، ساعت ورزشی، جوراب و دستکش دوچرخه سواری، کلاه ایمنی، کیف و کوله پشتی دوچرخه و همینطور لوازم نگهداری و سرویس دوچرخه را مشاهده کنید.


لوازم جانبی دوچرخه و قطعات تخصصی دوچرخه شامل زین دوچرخه، کرپی و گریپ دوچرخه، گوشواره دوچرخه، کمک فنر، کاسه دوشاخ، فرمان و زنجیر دوچرخه و دیگر قطعات چرخ دوچرخه را میتوانید مشاهده کنید.


یکی دیگر از بخش هایی که کافه ورزش به صورت تخصصی در آن فعالیت می کند، فروش دستگاه های بدنسازی باشگاهی و دستگاه تناسب اندام خانگی است.


در بخش تجهیزات رشته های ورزشی لوازم مورد نیاز برای رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال، ورزش های آبی، لوازم اسکی، اجاق ها و یخچال های کمپینگ را می توانید بررسی کنید.


انواع ماساژورهای خانگی، تخت ماساژ، ماساژور پا و صندلی ماساژ و لوازم ماساژ را نیز در بخش های سایت می توانید مشاهده کنید.


اگر نیاز به تعمیرکار برای تعمیر دوچرخه خود داشتید می توانید در بخش درخواست تعمیرکار، درخواست خود را ثبت نمایید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به امر شما رسیدگی می کنند.


در حال حاضر تامین کنندگان زیادی با کافه ورزش همکاری می کنند که شما نیز در صورتی که تولید کننده لوازم ورزشی و یا وارد کننده آن هستید، می توانید در بخش ثبت نام فروشندگان ثبت نام کنید و همکاری خود را با کافه ورزش آغاز نمایید. 
 

نظرات

ارسال نظر