انواع آچار دوچرخه
انواع آچار دوچرخه

انواع آچار دوچرخه

انواع آچار دوچرخه

ابزار های تعمیری دوچرخه یکی از مهم ترین ارکان دوچرخه می باشد، برخی از ابزار ها به صورت تخصصی برای تعمیر و نگهداری از قطعات کم اصطحلاک دوچرخه میباشد که لازم نیست دوچرخه سوار آن را به همراه داشته باشدو باید در تعمیر گاه های معتبر دوچرخه اقدام به تعمیر آن کرد.


در نقطه مقابل لوازم مصرفی دوچرخه مانند زنجیر دوچرخه ، چرخ دوچرخه  و ... احتیاج به سرویس و نگهداری همیشگی دارد پس بهتر است شخص دوچرخه سوار ابزار های مربوطه را همیشه به همراه داشته باشد.


بهترین گزینه برای این که بتوان تمامی این ابزار را در کمترین فضا جای داد استفاده از ابزار های چند کاره است که معمولا دوچرخه سواران حرفه ای در کیف های خود دارند. این امر برای دوچرخه سوار بسیار حائز اهمیت است که لوازم همراهش سبک باشد و جای کمی را اشغال کند ،در عین حال بیشترین بازدهی را دارا باشد.


این مجموعه باید دارای آچار هایی مثل پیچ گوشتی ، آچار زنجیر دوچرخه ، آچار آلن دوچرخه، آچار پره دوچرخه، آچار ستاره ای دوچرخه و ... باشد که تمام نیاز های یک راکب را پوشش دهد. حالت دیگر این ابزار آچار های جغجغه ای هستند که استفاده از آن به نحوی راحت تر است و فقط سری آن تغییر میکند.


جنس ابزار ها باید از فولاد یا کروم و  آلومینیوم باشد ،از برند های برتر دنیا که سازنده مجموعه ابزار هستند میتوان به برند های اسپشیالایزد ، تاپیک و یا ... اشاره کرد . این برند ها از لحاظ کیفیت ساخت و مواد اولیه سال هاست که در بالا ترین سطح دنیا قرار دارد و ثابت شده است.

جهت مشاهده انواع آچارهای دوچرخه می توانید روی تصویر ذیل کلیک کنید.

آچار دوچرخه

نظرات

ارسال نظر