ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC
ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC

ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC

ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC

هر چه قدر که زمان به جلو می رود، نیاز ما هم به تکنولوژی های جدیدتر بیشتر می شود. تمام ابزار های ساخته شده توسط بشر به منظور رفع نیازهای ما طراحی و ساخته شده اند که رفع نیاز انسان ها را هموارتر کرده اند.

اولین ساعت های هوشمند را می توانیم همان ساعت هایی دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم، بدانیم. پس از آن تا به امروز تغییرات بسیاری در روند پیشرفت این ساعت ها صورت گرفت، که این تغییرات باعث پیدایش ساعت های دیجیتالی مدرن امروزی شده اند. هر کسی که در حال دویدن ، شنا کردن و بیرون از خانه است یه یک ساعت ورزشی ایده آل با ویژگی های خاص احتیاج پیدا خواهد کرد. همچنین ویژگی های زیادی برای ساعت های ورزشی در کوتاه مدت اتفاق افتاده است . وقتی شما یک ساعت ورزشی چند منظوره ی جدید میخرید ، ویژگی های آن را با نیازهای ورزشی یا فعالیت تفریحی تان چک کنید .

اگر شما دونده هستید، حتما به یک کورنومتر نیاز خواهید داشت. ساعت مچی که دارای کورنومتر نیز باشد، بهترین انتخاب برای شماست، زیرا هرموقع که بخواهید می توانید به راحتی و آسانی از آن بهره ببرید. ساعت کورنوگرافی برای افرادی که در حال آموزش دو میدانی ، آموزش دوچرخه سواری ؛ و تست تناسب اندام یا شنا می باشند، کاردبردی است. ساعت های گورنوگراف ، پیشرفت های شما را جداگانه در چندین دوره زمانی ثبت میکنند و آن را در حافظه شان نگه می دارند در نتیجه شما می توانید روند پیشرفتتان را دنبال کنید. اغلب ، این ساعت ها ظاهر دیجیتالی دارند و زمان را هم به ثانیه و هم میلی ثانیه نشان میدهند .

همچنین یک ساعت مچی ورزشی کاربردی باید دارای سیستم نمایشگر ضربان و عملکرد قلب باشد که شما بتوانید در حین ورزش از وضعیت عملکرد قلب خود آگاه شوید. یکی دیگر از موارد مورد نیاز برای هر ورزشکاری، مطلع شدن از میزان کالری می باشد که می سوزاند. پس ساعتی که دارای کالری سنج باشد، در میان ورزشکاران، بسیار پرطرفدار است.

ساعت مچی سیگما مدل 1209 RC از بهترین ساعت های ورزشی است. این ساعت ضد آب فوق العاده دارای ویژگی های خاصی است که آن را از دیگر ساعت ها متمایز ساخته است. این ویژگی ها عبارتند از:
 

 - کالری سنج / کرنومتر

 - طراحی زیبا / نشانگر ضربان قلب

 
- نشانگر ساعت / نمایش 4 حالت عملکرد قلب

 
- دارای 5 زبان مختلف / حافظه برای یک جلسه تمرین  

 
- تنظیم روشنایی پس زمینه صفحه نمایش / محفظه باتری  

 
- تابع زمانی 6 حالته ( شمارش معکوس) / چراغ قوه

 - نشانگر تاریخ / زنگ شنیداری با صدای قابل تنظیم

نظرات

ارسال نظر