ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک
ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک

ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک

ست چراغ جلو و عقب شارژی و ضدآب دوچرخه برند تاپیک

دوچرخه وسیله ای است که خیلی از افراد از آن استفاده می کنند. عده ای به عنوان تفریح به این وسیله نگاه می کنند و عده ای هم از دوچرخه برای ورزش کردن چه به صورت حرفه ای و آماتور استفاده می کنند. دوچرخه سواری هم مانند بسیاری از ورزش های دیگر نیاز به استفاده از یک سری تجهیزات برای حفظ امنیت و ایمنی، در حین ورزش دارد. مثل کلاه دوچرخه سواری یا لباس مخصوص، انواع ضربه گیرها، دستکش دوچرخه سواری و چراغ های جلو و عقب.
استفاده از دوچرخه زمان و مکان خاصی ندارد و از این وسیله می توان در کوچه و خیابان برای تمرین ورزشی و یا حتی رفتن به محل کار استفاده نمود. عده ای نیز شب ها را برای دوچرخه سواری انتخاب می کنند. زمانی که هوا تاریک است، استفاده از دوچرخه در فضا های باز و خیابان به علت عدم روشنایی و علایم هشدار، کمی خطر ناک به نظر می رسد. به همین علت استفاده از چراغ و یا علایم روشنایی برای دوچرخه سواری در شب ضروری به نظر می رسد. استفاده از چراغ دوچرخه ، علاوه بر افزایش ایمنی دوچرخه سوار و کمک به روشن شدن راه، باعث بهبود دید رانندگان نیز در تاریکی می شود.
چراغ جلو و عقب دوچرخه مدل TMS075 تاپیک وسیله ای مناسب برای حفظ امنیت و دید دوچرخه در شب است .این ست چراغ، شامل یک چراغ مخصوص نصب در جلوی دوچرخه، روی فرمان یا دوشاخ دوچرخه با نور سفید، جهت روشن کردن مسیر پیش رو و چراغ دیگر رنگ قرمز دارد و برای نصب در قسمت عقب دوچرخه، جهت بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه دیگر استفاده می شود.
هر چراغ از لامپ LED تشکیل شده که برای استفاده، نیازمند به USB بوده و از چند حالت روشنایی چشمک زن سریع ؛ چشمک زن کند و نوردهی یکنواخت ساخته شده است. همچنین دارای کاوری از جنس پلاستیک تزریقی قالب گیری شده می باشد.
میزان مصرف باتری این چراغ ها بسیار کم است به صورتی که شما می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید. این وسیله به تمامی دوچرخه سواران برای حفظ امنیت در هنگام دوچرخه سواری در شب توصیه می شود. همچنین این چراغ ها ضد آب می باشند و در صورت بارندگی در مسیر، آسیب نمی بینند.
مدت زمان شارژ این چراغ ها 2 تا 3 ساعت می باشد و از طریق USB شارژ می شود. قابل استفاده در 10 ساعت و نیم به صورت ثابت و 40 ساعت به صورت چشمک زن است. همچنین روی تمامی کیف های تاپیک قابل نصب می باشد.

 

نظرات

ارسال نظر