خرید لوازم جانبی دوچرخه
خرید لوازم جانبی دوچرخه

خرید لوازم جانبی دوچرخه

خرید لوازم جانبی دوچرخه

شما برای داشتن یک دوچرخه سواری هدفمند و ایمن نیازمند بکارگیری یکسری لوازم جانبی می باشید ،همچنین لذت دوچرخه سواری به واسطه استفاده از لوازم جانبی دوچرخه سواری بسیار بیشتر خواهد بود. هر یک از لوازم جانبی دوچرخه در جای خود به کمک دوچرخه سوار خواهند آمد تا بتواند از دوچرخه سواری خود آرامش و لذت را هدیه بگیرد و به راحتی در مسیرهای مختلف به دوچرخه سواری بپردازد .


بهتر است تمام قطعات و لوازم جانبی دوچرخه را همیشه چک کنید چون ممکن است به دلیل استفاده ی بیش از حد یا عدم استفاده ی بیش از حد دچار پوسیدگی یا خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند.


برند FSA از نظر طراحی و ساخت و ساز با دیگر برند ها رقابت می کند . FSA برندی آمریکایی بوده ولی در تایوان تولید می شود . FSA گستره ی وسیعی از اجزاء دوچرخه را ارائه می دهد ، شامل طبق قامه دوچرخه، توپی تنه دوچرخه، کرپی، سینی طبق، کاسه دوشاخ دوچرخه و ...


طبق قامه های برند FSA  از جنس آلومینیوم بوده وبسیار سبک می باشند و برای هر کدام از رشته های کوهستان و جاده طراحی های خود را دارد . کاسه دوشاخ نیز یکی از اجزای اصلی تنه دوچرخه می باشد که به صورت ساچمه ای یا بلبرینگی می باشد ولی در صورت وارد شدن ضربه های زیاد به دوچرخه حین دوچرخه سواری ممکن است کاسه دوشاخ لق شده و یا بشکند که در این صورت باید تعویض گردد. کاسه دوشاخ های برند FSA در دو رشته ی جاده و کوهستان می باشد و و جنس آنها نیز آلومینیوم است. 


توپی تنه FSA  : استفاده از جنس آلومینیوم و سرامیک در این محصول باعث ایجاد مقاومت بیشتر و وزنی سبک تر شده است.  نرمی و روان کار کردن  توپی تنه یکی از فاکتور های مهم در انتخاب می باشد که در این مدل تمامی هر آنچه دوچرخه سوار به آن نیاز دارد استفاده شده است. 


به غیر از این قطعات جانبی دوچرخه دوچرخه سوار بهتر لوازم جانبی ای که دوچرخه سواری را برایش ایمن ترو  لذت بخش تر می کند نیز تهیه کند . مثل کلاه دوچرخه سواری، لباس دوچرخه سواری، کفش دوچرخه سواری، چراغ دوچرخه، زین دوچرخه، گلگیر دوچرخه و . . . 


محصولات شرکت مویک در زمینه قطعات و لوازم جانبی دوچرخه در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. یکی از این قطعات پر طرفدار کفش های دوچرخه سواری مویک می باشد . که کفش دوچرخه سواری تورینگ برای رشته جاده و کوهستان  و مدل Echapp OE که برای رشته ی کورسی مناسب می باشد . 


از دیگر لوازم جانبی برند مویک موجود در کافه ورزش نوار تیوبلس برای طوقه سایز 26 و تبدیل عقب شفت به ضامن که از جنس آلومینیوم بوده و برای توپی های مویک مناسب می باشد . 

نظرات

ارسال نظر