فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی
فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی

فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی

فروش ویژه نوروز 1401 - دستگاه های بدنسازی

سایت کافه ورزش هر ساله با شروع سال جدید و به مناسبت نوروز تخفیفاتی را روی محصولات پرطرفدار خود اعمال می کند، امسال نیز دوچرخه سواران و ورزشکاران می توانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف از سایت کافه ورزش خریداری نمایید. 


یکی از آیتم های شامل تخفیف در این فروش ویژه، دوچرخه شارژی ها می باشد ، دوچرخه برقی ها از جمله وسایل نقلیه ی نوظهور و در حال رواج بین مردم می باشد که با هدف فرآیند حمل و نقل راحت تر و سالم تر طراحی شده است .

همانطور که راندن دوچرخه برای دوچرخه سوار لذت بخش است، راندن دوچرخه برقی نیز بسیار جذاب، لذت بخش و نشاط آور می باشد . شما می توانید از این فرصتی که کافه ورزش در اختیار شما قرار داده دوچرخه شارژی را برای خود تهیه کرده و در فصل های پیش رو و با توجه به گرم شدن هوا با استفاده از دوچرخه برقی مسیر روزانه ی خود را طی کنید و از هوا لذت ببرید .

دوچرخه های برقی در طرح ها و مدل های  مختلفی می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کنید . دوچرخه برقی تاشو این دوچرخه ها  ظاهری ظریف و چرخ هایی کوچک دارد . هنگامی که یک دوچرخه برقی جمع می شود بسیار راحتر می تواند در محل کار، ساختمان و وسایل حمل و نقل عمومی حمل شود یا در صندوق خودرو جای بگیرد.همچنین دوچرخه برقی های EZPRO  در مدل ها و طرح های مختلف برای جاده و کوهستان طراحی شده است . 


همچنین دوچرخه سوارانی که علاقه مند به حرکات نمایشی با دوچرخه ی خود هستند، دوچرخه نمایشی جی تی و دوچرخه ی BMX اسپشیالایزد نیز بهترین گزینه می باشد که در این فروش ویژه شامل تخفیف شده است . 


با توجه به شروع شدن فصل گرما و استفاده ی بیشتر کودکان از دوچرخه، خانواده ها می توانند از این فرصت جهت تهیه دوچرخه برای کودکان خود استفاده نموده تا کودکان نیز بتوانند از این فروش ویژه لذت برده باشند . 


به غیر از دوچرخه ها، لوازم دوچرخه نیز شامل این تخفیف ویژه شده و شما می توانید لوازم و تجهیزات دوچرخه ی خود و یا رشته های ورزشی دیگر را در این فروش ویژه نوروز تهیه کنید . 


یکی از برند هایی که شامل این تخفیف شده برند تاپیک می باشد ، کالاهای این برند مطرح از جمله گلگیر عقب و جلو دوچرخه، ست پنچرگیری دوچرخه، انواع چراغ جلو و خطر عقب دوچرخه، کاور باران و انواع کیف دوچرخه و کیف نگهدارنده موبایل برند تاپیک می باشد که بهترین فرصت برای خرید این لوازم کاربردی و با کیفیت است . 


از دیگر اقلامی که در این تخفیف می باشد می توان به لوازم برند نام آشنا و محبوب اسپشیلایزد اشاره کرد که از این برند لباس های دوچرخه سواری، گریپ دوچرخه، گوشواره های دوچرخه ها را می توان نام برد . 


انواع زین دوچرخه برند فابریک هم که بین همه ی دوچرخه سواران شناخته شده می باشد نیز شامل این تخفیف شده و با توجه به رشته ی ورزشی خود می توانید زین مربوط به خود را انتخاب کنید. 


علاوه بر لوازم و تجهیزات دوچرخه، برخی از لوازم فنی دوچرخه خود مانند کاسه دوشاخ دوچرخه، سینی طبق دوچرخه، توپی تنه دوچرخه و نیز طبق قامه دوچرخه را  می توانید در این فروش ویژه تهیه کنید . 

نظرات

ارسال نظر