فروش ویژه شب یلدا
فروش ویژه شب یلدا

فروش ویژه شب یلدا

فروش ویژه شب یلدا

شب یلدا یکی از سنت های دیرینه ما می باشد و شبی متفاوت از سایر شب ها می باشد. در این شب شور و شوق دیگری در میان مردم وجود دارد. بسیاری از کسب و کارها از این فرصت ویژه شب یلدا استفاده می کنند و محصولات و خدمات خود را با تخفیف یلدایی ارائه می دهند.
 

سایت کافه ورزش نیز از این فرصت استفاده کرده و طبق سال های گذشته برخی از کالا ها و لوازم خود را تحت نام فروش ویژه شب یلدا با تخفیف در اختیار شما قرا می دهد . شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید . از جمله ی این لوازم جانبی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 
 

زین دوچرخه: در دوچرخه سواری یکی از مهمترین اجزا زین دوچرخه می باشد که دوچرخه سوار با توجه به رشته ی خود زین مربوط به خود را انتخاب می کند . زین های فابریک در طرح ها و مدل های مختلفی می باشد که برای انواع رشته های دوچرخه سواری زین مخصوص به خود را دارد . 


گلگیر عقب و جلو دوچرخه : گلگير دوچرخه يکي ديگر از وسايلي است که در پاییز و زمستان بايد دوچرخه را به آن مجهز کرد. گلگیر های دوچرخه مانع از پرتاب آب یا گل به سمت دوچرخه سوار میشود. گلگیر ها انواع مختلفی دارند که قابل نصب بر روی دوچرخه های شهری و دوچرخه های کوهستان می باشد. شما می توانید با تهیه این لوازم در این تخفیف، با قیمت کمتر لوازم با کیفیت تهیه کنید . 


نگهدارنده موبایل : نیز انواع مختلفی دارد که برای انواع کارها کارایی دارد . انواع هولدرهای موبایل از جمله نگهدارنده موبایل برای ماشین، نگهدارنده موبایل برای موتور، نگهدارنده موبایل برای دوچرخه، نگهدارنده موبایل برای  میز کار و ... با پایه متحرک و ثابت ساخته شده اند و با کیفیت ها و وزن های مختلف در دسترس هستند. 


از دیگر کالاهای دارای تخفیف لباس های دوچرخه سواری برند اسپشیالایزد می باشد که این برند به دلیل کیفیت بالا طرفداران خود را دارد . از انجایی که سلامت پوست برایتان مهم است باید به سمت کالاهای اورجینال بروید که این کمپانی به عنوان یکی از برترین تولید کننده های لباس دوچرخه سواری می باشد .
 

همچنین این کمپانی تولید کننده لوازم جانبی دوچرخه نیز می باشد که بسیار شناخته شده است، در این بین گریپ دوچرخه و انواع گوشواره دوچرخه تولیدی این کمپانی نیز دارای کیفیت و استاندارد است.
 

 به علاوه ی این ها لوازم جانبی برند fsa نیز که بسیار شناخته شده می باشد شامل طبق قامه های کراس کانتری و جاده ای، همینطور انواع کاسه دوشاخ دوچرخه را نیز می توانید در این تخفیف بزرگ خریداری کنید . 


 

همچنین شما می توانید از این فرصت طلایی استفاده کرده و در این تخفیف دوچرخه های شارژی یا دوچرخه های پیست را خریداری کنید و با توجه به اینکه امروزه استفاده از دوچرخه شارژی بین مردم زیاد شده و تهیه ی دوچرخه شارژی با کیفیت و معتبر سخت است، شما می توانید از سایت کافه ورزش دوچرخه برقی های مختلف را مشاهده و خریداری کنید . 

نظرات

ارسال نظر