فروش ویژه شب یلدا - دوچرخه و لوازم دوچرخه
فروش ویژه شب یلدا - دوچرخه و لوازم دوچرخه

فروش ویژه شب یلدا - دوچرخه و لوازم دوچرخه

فروش ویژه شب یلدا - دوچرخه و لوازم دوچرخه

شب یلدا یکی از ماندگارترین شب ها بین ایرانیان می باشد و شبی متفاوت از سایر شب ها می باشد. بسیاری از کسب و کارها از این فرصت ویژه شب یلدا استفاده می کنند و محصولات و خدمات خود را با تخفیف یلدایی ارائه می دهند.


سایت کافه ورزش نیز به مناسبت این شب و طبق سال های گذشته روی برخی از کالاها و لوازم دوچرخه تحت نام فروش ویژه با تخفیف در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید . از جمله ی این لوازم جانبی می توان به موارد زیر اشاره کرد :


1. انواع دوچرخه شارژی دی کی سیتی: امروزه بیشتر افراد از مزیت های این دوچرخه شارژی ها آگاه هستند، با توجه به وضعیت هوا بهتر است برای رفت و آمد از دوچرخه استفاده کرد که دوچرخه های برقی دی کی سیتی بهترین پیشنهاد می باشند .


2. کاسه دوشاخ دوچرخه نیز یکی از اجزای اصلی تنه دوچرخه می باشد که به صورت ساچمه ای یا بلبرینگی می باشد و باعث اتصال کمک جلو دوچرخه به تنه و گردش به طرفین چرخ جلو از بالا می گردد. انواع کاسه دو شاخ به نوع تنه ورشته ی دوچرخه سواری بستگی دارد.


3. گوشواره دوچرخه از آلومینیوم نرم ساخته شده که در فشارهای مختلف دچار خمیدگی می شود ولی از شکستن فریم دوچرخه جلوگیری میکند. هر فریم دوچرخه گوشواره مخصوص به خود را دارد، برند های فوجی، جی تی و اسپشیالایزد هر کدام برای بدنه های خود گوشواره های مخصوص به آن را طراحی و تولید کرده اند . معمولاً گوشواره ها از جنس آلومینیوم بوده و به صورت پیچی به بدنه دوچرخه متصل می شود.


4. انتخاب یک لاستیک مناسب برای دوچرخه، علاوه بر امنیت بیشتر بر سرعت و کیفیت دوچرخه سواری نیز تاثیر گذار است. لاستیک ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر سطح با هم تفاوت دارند. یکی از مهم ترین اجزای لاستیک دوچرخه، تیوپ آن است که لازمه ی انتخاب یک تیوپ دوچرخه مناسب و درست برای لاستیک تان شناخت کافی از تیوپ است. . تیوپ دوچرخه WTB، تیوپ دوچرخه شوالب و تیوپ دوچرخه دورا از انواع مختلف تیوپ می باشد که از نظر کیفیت مناسب می باشند.


5. یکی از تجهیزاتی که دوچرخه سوار باید برای دوچرخه سواری تهیه کند داشتن کفش دوچرخه سواری مناسب می باشد ، کفش بندی مویک مناسب دوچرخه سواری کورسی می باشد. جنس این کفش دوچرخه سواری تلفیقی از فایبرگلاس و نایلون است و برای بانوان مناسب می باشد .


از دیگر لوازمی که می توان در این فروش ویژه تهیه کرد آرنج بند ixs ، محافظ ساق پا در دوچرخه سواری برند نوید، دستکش دوچرخه سواری Aione، نگهدارنده های موبایل و .... می باشد که می توانید در سایت کافه ورزش مشاهده نمایید .

نظرات

ارسال نظر