لوازم دوچرخه مناسب فصل پاییز
لوازم دوچرخه مناسب فصل پاییز

لوازم دوچرخه مناسب فصل پاییز

لوازم دوچرخه مناسب فصل پاییز

دوچرخه سواری در فصل پاییز یکی از لذت بخش ترین تفریحات و ورزشی است که شما می توانید انجام دهید . با دوچرخه سواری در این فصل شما می توانید تغییر فصل را از نزدیک لمس کنید و از هوای پاییزی لذت ببرید.

دوچرخه سواران غالبا مجبور می‌شوند که به دلیل تغییرات آب و هوایی تغییراتی در برنامه ورزشی و دوچرخه سواری خود ایجاد نمایند. چرا که با سرد شدن هوا برنامه ورزشی مناسب مطابق شرایط آب و هوایی جدید به همراه انتخاب پوشش لباسی بهینه می تواند ما را در انجام دوچرخه سواری منظم و روتین ترغیب نماید.


با نزدیک شدن به فصل پاییز و افزایش بارش برف و باران تصمیم بر آن گرفتیم تا راهنمایی برای دوچرخه سواری در این شرایط و حتی لذت بردن از آن برای دوچرخه سواران آماده کنیم. آمادگی برای دوچرخه سواری در این فصل از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ممکن است در حال دوچرخه سواری در یک روز گرم و آفتابی باشید و باران به طور ناگهانی شروع به باریدن کند.


در اینجا با رعایت کردن مواردی شما می توانید به سواری خود ادامه دهید و حتی از آن لذت بسیار زیادی هم ببرید:


لباس مناسب دوچرخه سواری : ممکن است دوچرخه سوار با انتخاب پوشش نامناسب هنگام دوچرخه سواری دچار سرمازدگی شود و یا استفاده ی بیش از حد از لباس ها باعث تعریق در بدن حین دوچرخه سواری و یا دچار تنگی نفس و پایین آمدن کیفیت دوچرخه سواری شده که در این صورت هیچ لذتی نه از مناظر زیبا در فصل پاییز خواهید داشت و نه هیچ لذتی از دوچرخه سواری،

بنابراین انتخاب لباس دوچرخه سواری با کیفیت و استاندارد که متشکل از چند لایه سبک باشد، به شما این اجازه را می دهد تا با تغییرات دما بتوانید لباس هایتان را کم و زیاد کنید و بدنتان را در برابر گرم و سرد شدن محافظت نمایید. پلیور ورزشی اسپشیالایزد مدل Casual می تواند یکی از پیشنهادات کافه ورزش برای شما باشد .


استفاده از گلگیر دوچرخه : گلگیر ها از ضروری ترین لوازم برای این فصل می باشد ، گلگیرها از پاها، ساق پا و پشت شما در برابر گل و لای آب های کثیف جلوگیری می‌کنند (در صورتی که چرخ های بدون گلگیر آب و گل و لای را به راحتی همه جا پخش می کنند) ، گلگیر جلو و عقب دوچرخه تاپیک مدل tc9638 مخصوص دوچرخه های کوهستان بوده و برای چرخ های 27.5 و 29 اینچ مناسب است و برای همه ی دوشاخ های استاندارد جلوی دوچرخه مناسب می باشد. گلگیر مخصوص بدنه دوچرخه برند تاپیک مدل TC9654که با پوشش بدنه دوچرخه پشت چرخ جلو باعث نگهداری از بدنه و آسیب ندیدن آن میشود.


باید سعی کنید بدن خود را گرم نگه دارید تا تعادل دمایی بدنتان بهم نریزد با این حال وقتی دست و پاهای شما خیس و سرد شوند گرمای بدنتان را از دست می دهید و احساس سرما و ناراحتی می کنید. پس بهترین انتخاب در اینجا یک کفش دوچرخه سواری و دستکش دوچرخه سواری مناسب برای شماست تا این قسمت های انتهایی بدنتان را پوشش دهند.


کیف موبایل دوچرخه سواری به شما امکان می‌دهد تلفن همراه خود را به‌راحتی حین دوچرخه سواری، حمل کنید.


زانوبند دوچرخه و آرنج بند جزء لوازم جانبی ضروری برای هر دوچرخه‌سواری است. زانوبند و آرنچ بند از بدن در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از زمین خوردن یا تصادف جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از این نوع لباس دوچرخه سواری مانع از ایجاد فشار در مفاصل زانو و آرنج می‌شود.

نظرات

ارسال نظر