خرید لوازم دوچرخه در کیش
خرید لوازم دوچرخه در کیش

خرید لوازم دوچرخه در کیش

خرید لوازم دوچرخه در کیش

با توجه به نیاز جامعه به دوچرخه و لوازم آن، فروشگاه های بسیاری در سراسر کشور هستند که این لوازم را در اختیار شما قرار می دهند . امروزه شرکت های متنوع با برندهای زیادی وجود دارند که لوازم و قطعات دوچرخه را تولید می کنند و با در نظر گرفتن کارایی دوچرخه، قطعات مربوطه را تولید می کنند. از برند های شناخته شده ای که در حال حاضر در بازار موجود می باشد و بین دوچرخه سواران محبوبیت دارد می توان به تاپیک  اشاره کرد.

تاپیک از سال 1991 با ایده و طراحی جالب و منحصر به فرد خود یکی از پیشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه به شمار می رود. این برند تایوانی به دلیل تولید محصولاتی با مهندسی خاص و تنوع بسیار زیاد، همواره مورد توجه مشتاقان دوچرخه سواری بوده است.


افرادی که در کیش و استان های دیگر فروشگاه یا مغازه دوچرخه و لوازم دوچرخه دارند می توانند به راحتی با کالاهای تاپیک آن را تجهیز کرده و به دوچرخه سواران خدمات ارائه دهند . سایت معتبر و شناخته شده کافه ورزش تنها نمایندگی فروش این محصولات در ایران می باشد و در حال حاضر این فرصت را به فروشگاه داران داده است تا بتوانند به صورت عمده محصولات برند معتبر و با کیفیت تاپیک را خریداری کنند.


از جمله لوازم و قطعاتی که شما می توانید بدون واسطه در کیش تحویل بگیرید شامل موارد زیر می باشد : 


1- تلمبه دوچرخه مدل ایستاده زمینی برند تاپیک رنگ قرمز مدل TJB-RC1 : که جنس بدنه ی این تلمبه دوچرخه از فولاد رنگ شده می باشد و دارای قدرت 200psi بوده و برای جا به جایی بسیار سبک بوده . قیمت هر عدد تلمبه ایستاده زمینی برند تاپیک مدل TJB-RC1 مبلغ 1.199.000 تومان است. این محصول شامل یک کارتن 6 عددی تلمبه ایستاده زمینی رنگ قرمز است.


2- ست گلگیر جلو و عقب دوچرخه برند تاپیک مدل TC9637 : این گلگیراز پلاستیک فشرده و مقاوم می باشد و با وزن بسیار کم و پوشش کامل چرخ دوچرخه مورد پسند بسیاری می باشد . قیمت هر عدد ست گلگیر جلو و عقب تاپیک مدل TC9637 مبلغ 1.199.000 تومان است. این محصول شامل یک کارتن 10 عددی است.


3- کیف زیر زین دوچرخه و ضد آب تاپیک مدل TT9822B: این کیف ها ضد آب بوده و شما می توانید از تمام وسایل مورد نیاز خود با خیال راحت در روزهای بارانی و با رطوبت هوا محافظت کنید . قیمت هر عدد کیف زیر زین ضد آب تاپیک مدل TT9822B مبلغ 999.000 تومان است. این محصول شامل یک کارتن 30 عددی کیف زیر زین دوچرخه و ضد آب می باشد. 


4- زین دوچرخه تاپیک مدل Free _TX : طراحی سه بعدی این زین به گونه ای است که فشار روی بدن دوچرخه سوار توسط ژلی که داخل فوم زیر زین تزریق شده گرفته می شود و  برای تورهای مسافرتی، گردشگری و دوچرخه سواری تفریحی مناسب است. قیمت هر عدد زین دوچرخه تاپیک مدل Free _TX مبلغ 1.499.000 تومان است.


5- خورجین عقب دوچرخه برند تاپیک مدل TT9829Y: این خورجین ها دارای حجم 25 لیتر می باشد و  جنس آن از نوع پلی استر و پارچه نایلونی است که در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت دارد. به صورت دوطرفه در چپ و راست دوچرخه نصب می شود. . این محصول شامل یک کارتن 10 عددی خورجین زرد رنگ می باشد. که قیمت هر عدد  خورجین عقب دوچرخه برند تاپیک مدل TT9829Y در حال حاضر 2.399.000 تومان است .


6- آچار آلن 21 کاره دوچرخه برند تاپیک مدل Hexus: یکی از انواع آچار چندکاره دوچرخه  و پرکاربرد می باشد ، دارای وزن 170 گرم و جنس آن استیل می باشد وبا توجه به آچار و ابزارهایی که دارد برای هر دوچرخه سوار لازم می باشد. این محصول شامل یک کارتن 30 عددی آچار آلن 21 کاره دوچرخه تاپیک می باشد که قیمت هر عدد آچار آلن 21 کاره ، مبلغ 599.000 تومان است.

نظرات

ارسال نظر