مجهز و ایمن رکاب بزن
مجهز و ایمن رکاب بزن

مجهز و ایمن رکاب بزن

مجهز و ایمن رکاب بزن


مانند دیگر ماشین های مکانیکی برای کنترل حرکت دوچرخه به فرمان نیاز است؛ و همینطور که می‌دانید  برای دوچرخه‌سواری راحت و آسوده به لوازم ضروری احتیاج است. همچنین برای اینکه دوچرخه شما از ضربه و برخی فشارها در امان باشد باید برای محافظت بیشتر از آن کاور یا گارد به دور بدنه دوچرخه بکشید. چرا که دست های بی حس چه به سبب احساس ناراحتی و چه به دلیل عدم کنترل ، می توانند یک تمرین خوب را خراب کنند.

یکی از دلایل شایع و قابل پیشگیری بی حسی دست ها ، با نام فلج فرمان دوچرخه نیز شناخته می شود.این حالت ، نتیجه فشار بیش از حد روی عصب اولنار یا میانی در محلی است که از مچ وارد دست می شود.

آگاهی از این علت ، شما را به یافتن راه حل هایی هدایت می کند که برای رفع فلج فرمان عملی باشد. یکی از این راه حل ها قطعا می تواند انتخاب یک گریپ مناسب و استانداردباشد. گریپ ارگونومیک برند مطرح کشور انگلستان، فابریک Fabric )www.fabric.com (آسایش چند برابر هنگام رکابزنی برای دوچرخه سوار فراهم می آورد.

 شما می توانید با توجه به رشته ورزشی دوچرخه سواری خود، گریپ متناسب را برای دوچرخه تان انتخاب نمایید. ساختار سیلیکونی و ضربه‌گیر این گریپ اتکا و کنترل بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین نوار مقاوم و ضد سایش این گریپ از لغزش دست هنگام دوچرخه سواری جلوگیری می کند.

برای مشاهده انواع گریپ فابریک به سایت www.cafevarzesh.com مراجعه نمایید.

نظرات

ارسال نظر