مسابقات قهرمانی رفت 1 به 2 تور ژاپن
مسابقات قهرمانی رفت 1 به 2 تور ژاپن

مسابقات قهرمانی رفت 1 به 2 تور ژاپن

مسابقات قهرمانی رفت 1 به 2 تور ژاپن

ساکای / ژاپن:  در اولین مسابقات دوچرخه سواری فصل ، ویل کلارک  ، قهرمانی را با دوچرخه SST  فوجی از آن خود کرد . و کمرون ورف، همگروهی او  نیز در مسابقات مقدماتی TIME TRIAL ژاپن مقام دوم را کسب کرد .

کلارک مسافت 65/2 کیلومتری را یک ثانیه سریعتر از ورف و در مدت سه دقیقه و نوزده ثانیه طی کرد. همچنین کینگ لاک چیانگ از تیم بین المللی هنگ کنگ که 2 ثانیه با کلارک اختلاف داشت مقام سوم را کسب کرد.

کلارک گفت، او احساس بسیار خوبی را در روز مسابقه داشته و همین احساس خوب باعث قهرمانی او و قرار گرفتن روی سکو به عنوان نفر اول شده است. قطعاً این انگیزه به من کمک کرد تا در کمترین زمان برنده شوم"

وی اظهار کرد " به خود می بالم از این که توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم و بی نهایت خوشحال هستم . "

آقای اد بیمون مدیر کل مسابقات قهرمانی گفت : "این پیروزی برای تیم کاملاً رضایت بخش بود ومسابقه با نتیجه ای فوق العاده  به پایان رسید و ما امیدواریم به نتایج بهتری در آینده برسیم ."

این دومین پیروزی کلارک در امسال است. اوهنگامی که در تیم ملی استرالیا بود در تور سانتوس مقام دوم را کسب کرد .

کریس وری رئیس اداره کنندگان مسابقات و رهبر اداره کننده تیم ها  گفت : او امیدوار است حرکت های عظیم تری برای رسیدن به پیروزی در بین تیم ها صورت گیرد .

" بچه ها  الان با انگیزه تر از قبل هستند و من فکر می کنم این تنها چیزی است که ما برای رسیدن به ball rolling احتیاج داریم . من امیدوارم این انرژی که ما در اینجا داریم به همین صورت در بین بچه ها در اروپا هم گسترش یابد . "

تاریخ خبر: 1392/06/15

نظرات

ارسال نظر