معرفی دوچرخه فوجی نوادا 1.5
معرفی دوچرخه فوجی نوادا 1.5

معرفی دوچرخه فوجی نوادا 1.5

معرفی دوچرخه فوجی نوادا 1.5


با گذشتن سن دوچرخه از دویست سال، تصور دنیایی بدون دوچرخه ها دشوار به نظر می رسد. دوچرخه سواری ورزشی سبک و در عین حال اثر بخش و بدون محدودیت سنی و مکانی است. به ویژه راندن در کوهستان که ورزش را در عین سیاحت و گشت و گذار تحقق می بخشد.

در سال­های اخیر علاوه بر مسابقات دوچرخه سواری در کوهستان، دوچرخه­ سواری در پیک­نیک­ها و مسافرت­های خارج از شهر با توجه به امکان جا به جایی دوچرخه با خودرو، امکان استفاده اشتراکی اعضای خانواده و همچنین اجاره دوچرخه در پارک­های جنگلی و مناطق توریستی برون شهری رونق چشم­گیری یافته است.

فوجی یکی ازقدیمی ترین و با تجربه ترین برندهای ژاپنی دوچرخه درتولید محصولات دوچرخه سواری می باشد که برای اثبات ادعای خود تاکنون دوچرخه های بی نظیر و خلاقانه‌ای در انواع رشته‌ها از جمله کوهستان تولید کرده است. دوچرخه‌های تولیدی این برند، سبک وزن و کارآمد، سازگار با تکنولوژی های مدرن و از نظر کیفیت، سرعت، دوام و قیمت غیر قابل رقابت هستند.

                                         
«دوچرخه فوجی نوادا 1.5 سایز 27.5» در فریم های 17 و 19 (M و L)، محصول سال 2018 برند معتبر «فوجی» ژاپن در دو رنگ مشکی و آبی است.

          
                                                                                    

ویژگی های بارز نوادا 1.5، طراحی مثلثی تنه آلومینیومی ایمن، ترمز های هیدرولیک دیسکی برند «تکترو» (Tektro)، ست چرخ «ورا» (Vera) به همراه تایر دوبل و دوشاخ قفل شو است که تجربه بی نظیری را از سواری در شیب های تند برای رایدر به ارمغان می آورد. کیفیت و استحکام بدنه 14 کیلویی این دوچرخه، امکان به روز رسانی تمامی قطعات را برای رایدر فراهم می کند.

شانژمان با خودرو 8 تایی و طبق قامه  3 تایی که امکان تردد در مسیرهای شهری را فراهم می آورد، توسط برند نام آشنای «شیمانو» (Shimano) و لوله زین، زین، کرپی، فرمان و گریپ توسط برند معتبر «اووال» (Oval) ساخته تولید شده اند.





 

نظرات

ارسال نظر