نامزدهای بهترین دوچرخه کوهستان سال 2017
نامزدهای بهترین دوچرخه کوهستان سال 2017

نامزدهای بهترین دوچرخه کوهستان سال 2017

نامزدهای بهترین دوچرخه کوهستان سال 2017

سایت معتبر Pinkbike.com به رسم هرساله خود در روزهای انتهایی سال به بررسی رویدادها، طراحی ها، نوآوری ها و به طور خلاصه تمامی موارد پیرامون رشته دوچرخه سواری در آن سال می پردازد. مواردی همچون بهترین مسابقات برگزار شده، بهترین دوچرخه ها )در رشته های مختلف(، برترین نوآوری ها در دوچرخه و .... در بررسی بهترین دوچرخه کوهستان سال 2017 نام 5 دوچرخه از 5 برند قدرتمند دنیا به عنوان نامزد دریافت این نشان آمده است.
 
 
 
دوچرخه Jekyll برند Cannondale
دوچرخه Hightower LT برند Santa Cruz
  دوچرخه Slash برند Trek
 دوچرخه Sight برند Norco
دوچرخه Supreme SX برندCommencal
 

این سایت مرجع و معتبر برای بسیاریاز دوچرخه سواران ،درباره دوچرخه Jekyll برند مطرح و محبوب کنندال این گونه نوشته است:   کنندال همیشه به عنوان پیشرو در صنعت دوچرخه سواری بوده و در محاسبات و نوآوری هایش نسبت به رقبا با ضرب آهنگ ملایم و یکنواختی اندکی بهتر و متفاوت عمل می کند، ولی در مورد آخرین مدل از دوچرخه های Jekyllشاید شبیه هیچ کدام ازهم نسلان قبلی خودش نباشد. در این مدل اثری از تکنولوژی Lefty دیده نمی شود و جای خود را به دوشاخ FoxPerformance 36با تراول 170داده است شاید دوستداران کنندال کمی از این جابجائی و عدم حضور لفتی آزرده خاطر شده باشند ولی با این تغییر، کنندال قابلیت تنظیم 130 و 165 میلیمتر بازی دوشاخ را برای آن فراهم کرده است
.

 
همچنان قسمت عقب و جلو دوچرخه با تکنولوژی Ai همگان سازی دارد و از این بابت تغییری در طراحی کلی به وجود نیامده است. ولی در حقیقت هندلینگ این دوچرخه بود تا ما را بر آن داشت تا در لیست نامزد های دریافت این نشان قرار دهیم. با سیستم Ai که قامه زنجیر   نیزدر آن نقش مهمی دارد و همچنین قابلیت کنترل بی نظیرش، بی شک Jekyll همچون شورشی در دوچرخه سواری محسوب می شود. دوچرخه ای که در یک چشم بر هم زدن می تواند به پرواز در آید در حالی که پایداری و مقاومت خود را در سرتاسر مسیر حفظ خواهد کرد. فرقی نمی کند برای سواری معمولی کوهستان رفته باشید و یا در حال مسابقه دادن باشید.
 

نظر Mike Kazimer یکی از کاربران این وب سایت که Pinkbike   آن را در توصیف Jekyll برگزیده است:
  بدون توجه به وزنه نام Cannondale و تمام تکنولوژی های به کار رفته در این دوچرخه ، Jekyll برای کنف کردن رقبا و عبور از پیچ های تند و تیز ساخته شده است. به راحتی و در کم ترین امکان می توان آن را به پرواز در آورد و در کل این دوچرخه به تنهایی برای برپا کردن غوغا و هیاهو در کوهستان کافی است.
 

نظرات

ارسال نظر