پایه و نگهدارنده موبایل IDW
پایه و نگهدارنده موبایل IDW

پایه و نگهدارنده موبایل IDW

پایه و نگهدارنده موبایل IDW

امروزه هولدر و نگهدارنده های موبایل و تبلت، جایگاه خود را در زندگی مردم باز تثبیت کرده اند. اگر بخواهیم گوشی موبایلمان را در اتومبیل گذاشته و از GPS آن استفاده کنیم حتما  به یک هولدر خوب نیاز داریم.
این روزها لازم است در هر زمان و مکانی به تلفن همراه خود دسترسی داشته باشیم، اما برای اینکه دسترسی در هر شرایطی ایمن و دور از خطر باشد، حتما  به لوازم جانبی مانند پایه نگهدارنده یا استند نیاز است. هولدر موبایل ، صرفا موبایل شما را از خطر پرتاب شدن دور نمی کند؛ بلکه در شرایطی شما را مقابل آسیب های جانی و مالی نیز ایمن نگه میدارد.
استندها و هولدرها از لحاظ ساختارشان در دو دسته مغناطیسی و مکانیکی گروه بندی شده اند؛ اگر چه تنوع محصولی دسته دوم در مقایسه با دسته اول بیشتر است. در ضمن گروه بندی پایه های
نگهدارنده موبایل تنها به نوع ساختارشان بسته نشده است و همچنین از لحاظ محل کاربرد به شکل عمده در چند گروه بسته بندی میشوند:
گروه اول : که برای قرار گیری در اتومبیل طراحی و تولید شده و سهم بیشتری در مقایسه با دیگر گروه ها دارد.
گروه دوم : که به منظور نصب روی
دوچرخه کاربردی است.
گروه سوم : که روی سطوح صاف مثل میز قرار می گیرند.
با توجه به آنچه گفته شد و گستردگی تنوع این محصول، جستجو برای یافتن یک استند موبایل کار دشواری است. این نکته را فراموش نکنید که بهترین استند همیشه گران ترین آنها نباید باشد و سعی کنید انتخاب خود را طبق نیاز خود ؛ ویژگیهای محصول ؛ کارایی و کیفیت آن در برابر بودجه در نظر گرفته شده، انجام دهید.

آی دی ونس بهترین انتخاب شماست. این برند فوق العاده تولید کننده لوازم جانبی موبایل می باشد و طراحی آنها با استفاده از فلزات و پلاستیک می باشد که بطور جهانی مورد توجه قرار گرفته است. انواع نگهدارنده های موبایل آی دی ونس، با دوام و قوی، سازگار با محیط زیست و منحصر به فرد هستند. جنس این نگهدارنده ها از آلومینیوم است و رنگ بندی متنوع دارد.
محصولات این برند شامل :
- رابط کوتاه دوربین
- نگهدارنده موبایل مخصوص ماشین و دوچرخه
- مونوپاد
- نگهدارنده پایه کوتاه و بلند موبایل و تبلت
- قلم طراحی مخصوص نگهداری موبایل

 

نظرات

ارسال نظر