پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1
پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1

دوچرخه سواران در وضعیت های جوی گوناگون، دوچرخه سواری می کنند، از گرمای سوزان آفتاب گرفته تا برف و یخبندان روزهای سرد و نمناک. ما همچنین در وضعیت هایی تحت فشار زیاد و با سرعت بالا دوچرخه سواری می کنیم؛ ممکن است یک دقیقه در مسیر کوهستانی با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت چنان سخت رکاب بزنیم که از گرما خیس عرق شویم و سپس در جاده ای با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت بدون هیچ تلاشی دوچرخه سواری کنیم و باعث شود که سرما بخوریم.
لباس هایی که شما می پوشید می توانند تجربه ی بسیار متفاوتی برای شما به همراه داشته باشند. این بسیار اهمیت دارد که شما از ست لباس مناسبی استفاده کنید که نائل آمدن به این هدف مستلزم استفاده از لایه های مختلف می باشد. شما باید در نظر داشته باشید که از پوشش های نازک که در فصل گرم سال مناسب می باشند، استفاده کنید. از مزایای لایه های نازک این است که شما می توانید به آسانی آن ها را باز کنید، به آنها بیافزایید یا دربیاورید تا در طول مدت دوچرخه سواری ،خودتان را از گرما، سرما یا رطوبت حفظ کنید.

IXS در دهه گذشته به عنوان جزء یکی از تولید کنندگان برجسته لباس های ورزشی و وسایل حفاظتی با تکنولوژی بالا برای دوچرخه های کوهستان بوده است. تولیدات این شرکت برگرفته از تجربیات دوچرخه سواران مطرح در این زمینه بوده و از همین نظر نیز به احتیاجات دوچرخه سواران پاسخ واقعی می دهد.

این کمپانی موفق در توسعه ابداع و کاربرد در زمینه پوشاک و تجهیزات است. توسعه این تیم در راستای اهمیت روی استایل منحصر به فرد و عالی می باشد. علاوه براین استفاده از مدرن ترین و بالاترین تکنولوژی در تولید اجناس از اهداف مهم این کمپانی است.
برند IXS با تست های موثر در صدد پیشرفت در تولید پوشاک و تجهیزات می باشد، همچنین در صنعت دوچرخه و موتورسیکلت نیز از بهترین و برجسته ترین برندها محسوب می شود و همواره در تلاش جهت دستیابی به بالاترین سطح تکنولوژی و پیشرفت و تقویت محصولات است. این محصولات به بیش از 50 کشور فروخته شده است.

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس مدل Trail 6.1 از بهترین پوشش های دوچرخه سواری است که شما می توانید از آن جهت لذت بخش تر کردن دوچرخه سواری استفاده کنید. جنس این لباس 0 پلی استر می باشد و برای دوچرخه سواری در تمام فصول مناسب است. همچنین دارای یک جیب در عقب می باشد و برای استفاده آقایان مناسب است. این لباس فوق العاده معمولا در رشته های تریل و تور های دوچرخه سواری طرفداران زیادی دارد.

نظرات

ارسال نظر