پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس Orcan
پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس Orcan

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس Orcan

پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس Orcan

دوچرخه سواری از آن دسته ورزش هایی است که تعرق در آن بسیار بالاست و همین امر (یعنی محیط های مرطوب) شرایط را برای رشد باکتری و قارچ بسیار مهیا می سازدلباس دوچرخه سواری اولین لایه ای است که با پوست بدن شما در ارتباط است (دستکش دوچرخه سواری هم به همین ترتیب) برای همین منظور، همچون کلاه ایمنی باکیفیت، باید به خرید لباس باکیفیت و اصل هم توجه بسیاری داشته باشید.
لباس های ارزان قیمت مسلماً از پارچه هایی تهیه شده اند که یا اکثراً از مواد بازیافتی هستند و یا از پارچه های بسیار بی کیفیت تولید شده اند. حتماً در بین دوستان خود کسی را می شناسید که پس از مدتی استفاده از این نوع جنس البسه حساسیت پوستی، خارش، قارچ و برخی موارد اینچنینی را تجربه کرده باشد. شاید وقت آن رسیده باشد که به پوست و سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید و به سمت خرید لباس های اورجینال رو بیاورید.

iXS در دهه گذشته جزء یکی از تولید کنندگان برجسته لباس های ورزشی و وسایل حفاظتی با تکنولوژی بالا برای دوچرخه های کوهستان بوده است. تولیدات این شرکت برگرفته از تجربیات دوچرخه سواران مطرح در این زمینه بوده و از همین نظر نیز به احتیاجات دوچرخه سواران پاسخ واقعی می دهد.


پیراهن دوچرخه سواری آی ایکس اس Orcan مناسب آقایان می باشد و در رشته دوچرخه سواری دانهیل مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این لباس از پلی استر 100% است و بیشترین استفاده را در فصل های بهار و تابستان دارد.


نظرات

ارسال نظر