کفش دوچرخه سواری کوهستان مویک Crossmax Elite
کفش دوچرخه سواری کوهستان مویک Crossmax Elite

کفش دوچرخه سواری کوهستان مویک Crossmax Elite

کفش دوچرخه سواری کوهستان مویک Crossmax Elite

شروع داستان مویك به سال 1889 برمی گردد اما توليد رسمی و انبوه اين برند فرانسوی، در دهه 30 ميلادی آغاز شد. محصولات این شرکت در زمینه قطعات و لوازم جانبی دوچرخه در سرتاسر جهان طرفداران بسياری را مجذوب خود کرده است.

در نظر گرفتن کفش دوچرخه سواری مناسب یک موضوع ضروری و به عنوان یکی از ابزار های اصلی در این ورزش است. همچنین انتخاب یک کفش مناسب، به سلامت عضلات و اسکلت دوچرخه سواران کمک می کند و می تواند جلوی بروز بسیاری از حوادث، جراحات و درد ها را بگیرد. تهیه کفش دوچرخه سواری مناسب که امروزه برای اجرای بهتر ورزش بسیار مهم بوده، دارای سه کارکرد اصلی حفاظت از پا، راحتی و حمل وزن بدن است. در هر سه فاکتور حرکت ایمن، حرکت موثر و حرکت با کیفیت، بسیار مهم هستند. متخصصان معتقدند استفاده از کفش غیر استاندارد حتی بر اعصاب و روان و راندمان کار انسان اثر نامطلوب دارد.علاوه بر این کمر و ستون فقرات دوچرخه سوار نیز بیشترین آسیب را از کفش غیر استاندارد می بینند. همچنین استفاده از این قبیل کفش ها موجب اختلال در راه رفتن و تعادل می شود. در نتیجه با استفاده از کفش مناسب، لذت و کیفیت را در دوچرخه سواری تجربه کنید.
 

کفش دوچرخه سواری کوهستان مویک Crossmax Elite دارای دو چسب به همراه قرقره بوده و مناسب رشته های کوهستان ( XC ) است.  قرقره استفاده شده در این کفش موسوم به Ergo Dial QR بیشترین میزان سفت شدن بند را تا حد دلخواه شما در کسری از ثانیه برای شما مهیا می سازد و همچنین با میکرو اهرم تعبیه شده در آن به راحتی میتوانید این بند را آزاد سازید.
بخش چسب هم مجهز به سیستم اتصال از طریق بندهای محکمی است که بیشترین میزان راحت سازی و تنظیم را در قسمت جلویی کفش برای شما به ارمغان می آورد.
به لطف تکنولوژی
Contagrip به کار رفته در این کفش، که به صورت ضربه گیر در قسمت پنجه و پاشنه عمل می کند، ایمنی پاهای شما تا حد چشم گیری تامین شده است.
تکنولوژی
Energygrip به کار رفته در جنس رویه این مدل، باعث شده تا بیشترین میزان انتقال نیرو را در این کفش تجربه نمائید.
زبانه کفش نیز تکنولوژی
Endofit را یدک میکشد که بهترین مکان قرار گیری پای شما را درون کفش تضمین میکند.این کفش فوق العاده، برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است و انتخاب عالی جهت تجربه ای لذت بخش از دوچرخه سواری می باشد.

 

نظرات

ارسال نظر