کلاس های مختلف دوچرخه کنندال
کلاس های مختلف دوچرخه کنندال

کلاس های مختلف دوچرخه کنندال

کلاس های مختلف دوچرخه کنندال

سری دوچرخه های Urban
سری دوچرخه های Bad Boy  کنندال که به عنوان بهترین دوچرخه شهری سال 2017 بر اساس انتخاب مجله معتبر Bicycling معرفی شده است، ابزاری مناسب برای مسیرهای شهری است که لذت رکابزنی بی نظیری را به دلیل استفاده از قطعات و تجهیزات فوق العاده برای شما رقم خواهد زد. از ویژگی های منحصر این دوچرخه تنه آلومینیومی فوق سبک و در عین حال بسیار مقاوم و محکم، با طراحی جذاب و چشمگیر دو شاخ لفتی و همچنین طراحی و مهندسی خاص، به خوبی توانسته توازن زیبایی، قدرت بالا و راندن بسیار راحت را در این محصول رعایت کند.

سری دوچرخه های XC Race
این دوچرخه ها در رشته کراس کانتری بسیار مشهور هستند و از ویژگی های آن می توان به سبکی فوق العاده، سرعت بسیار عالی جهت مسابقات با راندمان بالا در مسافت های طولانی و جاده های کوهستانی، سنگلاخ و ناهموار، اشاره کرد. به راحتی سربالایی ها را طی می کند، در کفی ها سرعتش را حفظ و در سراشیبی ها درنده است.
دوچرخه مدل F-Si Carbon از سری XC Race  برای عبور از همین مسیرها ساخته شده است.

سری دوچرخه های Sport Hard Trail
زمانی که بخواهیم  لذت کوهنوردی را با دوچرخه سواری پیوند بزنیم،به دوچرخه های کوهستان می رسیم.
دوچرخه سواری در کوهستان و مسیرهای سخت می تواند هیجان انگیز باشد. مهم ترین نکته در این باره دوچرخه ای مناسب است که کمپانی نام آشنای کنندال با طراحی سری دوچرخه های  Sport Hard Trail بدون شک سواری نرم و راحت، همراه با کنترل دقیق و ثبات را در اختیار شما قرار می دهد. تجهیزات بی نظیر با قدرت به کار رفته در این کلاس از دوچرخه های کوهستان کنندال، این امکان را فراهم ساخته است تا در اثر شرایط خاصی که بر کوهستان حکم فرماست، فرسوده نشوند و در زمان حرکت در محیط های با شیب تند از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشند. این دوچرخه ها با طراحی فوق العاده یکی از بهترین گزینه های مناسب برای گشت و گذارها در مسیرهای شهر، دشت، جنگل و کوهستان می باشند.
 

نظرات

ارسال نظر